![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Suzuki tietoa?Löytyyköhän tietoa Suzukista? Olen katsellut metsästys käyttöön tuollaista perusmallin vitaraa. Pääsisi hieman paremmin kuin pelkällä etuvedolla, mutta kuitenkin kevyt hinata jos uppoaa ![]() Kiitos etukäteen! Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys -- Nerd-O |
|
|||
|
|||
![]()
Kaverin grand vitaran kyydissä on tullut ajeltua jonkin verran, tarkemmin ajatellen oon tainnut joskus itsekin olla ruorissa. Parilitrainen kone on ~OK, ajettavuus ihan kohdallaan teitä pitkin päästellessä, alennusvaihteet tais olla, neliveto on kytkettävä, eli keskellä ei oo tasauspyörästöä. Maastossa menoa haittaa ehkä eniten auton päällystyksessä käytetyt huovihilppeet, poksuvat irti aika helposti, eli tällä yksilöllä ei oo kovin pahoja paikkoa menty. Renkkukeula rajoittanee villeimpiä rakennussuunnitelmia jonkin verran, mutta vakiokäytössä se menettelee hyvin, korottaminen on vaan hankalaa, työlästä ja/tai kallista.
-Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
|
||||
|
||||
![]()
olen nerd-on kanssa samaa mieltä itselläni on 410 metsästys autona ja kyllä se pesee pajeron mennen tulle kevyenä autona menee kohtuu hyvin moneen paikkaan ainoa miinus on että ei mahdu kun pari miestä kyytiin.Olen vetänyt hirviä ja peuroja pahoistakin paikoista pois kun ei mies voimia ole aina riittävästi paikalla kyllä mielestäni 410 tai 413 on vitaraa parempi mettästys käyttöön.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ tietoa... | Ticru | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.02.2008 07:18 |
tietoa volvosta | deadmw | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.06.2007 20:54 |
Suzuki Vitara onko tietoa??? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2005 22:37 | |
Tietoa FJ 40:stä | hj61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.10.2004 16:00 |
TH400 tietoa ??? | Kimmo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.03.2003 21:05 |