Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2005, 18:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Suzuki tietoa?


Löytyyköhän tietoa Suzukista? Olen katsellut metsästys käyttöön tuollaista perusmallin vitaraa. Pääsisi hieman paremmin kuin pelkällä etuvedolla, mutta kuitenkin kevyt hinata jos uppoaa Ne on kaikki vissinkin 1,6 moottorilla ja uusissa on ainakin 16 naulanen moottori. Perusvitaroita näyttää saavan kohtuu hintaisina käytettyinä, toinen olisi lyhyt bensa pajero mutta niitä on harvakseltaan ja paljon ajettuja. Onko tuossa vitarassa alennusvaihteet? Lukkojaha niissä kuulemma ei ole, mutta laittaa paremmat renkaat korvaamaan niitä.
Kiitos etukäteen!

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.01.2005, 08:00
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.874
Perusasetus

Lainaus:
quote:Onko tuossa vitarassa alennusvaihteet? Lukkojaha niissä kuulemma ei ole, mutta laittaa paremmat renkaat korvaamaan niitä.
Pitäs löytyä alennusvaihteet ja lukkoja ei ole kuin ovissa. En sit tiedä millainen peli tuollainen vakio vitara on metsässä. Mutta veikkaisin että vakio sj410/413 kyllä menee pidemmälle.

-- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys --

Nerd-O
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.01.2005, 16:16
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Kaverin grand vitaran kyydissä on tullut ajeltua jonkin verran, tarkemmin ajatellen oon tainnut joskus itsekin olla ruorissa. Parilitrainen kone on ~OK, ajettavuus ihan kohdallaan teitä pitkin päästellessä, alennusvaihteet tais olla, neliveto on kytkettävä, eli keskellä ei oo tasauspyörästöä. Maastossa menoa haittaa ehkä eniten auton päällystyksessä käytetyt huovihilppeet, poksuvat irti aika helposti, eli tällä yksilöllä ei oo kovin pahoja paikkoa menty. Renkkukeula rajoittanee villeimpiä rakennussuunnitelmia jonkin verran, mutta vakiokäytössä se menettelee hyvin, korottaminen on vaan hankalaa, työlästä ja/tai kallista.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.01.2005, 11:34
joojoomies:n Avatar
joojoomies joojoomies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.04.04
Sijainti: vesilahti, Finland.
Viestit: 412
Perusasetus

olen nerd-on kanssa samaa mieltä itselläni on 410 metsästys autona ja kyllä se pesee pajeron mennen tulle kevyenä autona menee kohtuu hyvin moneen paikkaan ainoa miinus on että ei mahdu kun pari miestä kyytiin.Olen vetänyt hirviä ja peuroja pahoistakin paikoista pois kun ei mies voimia ole aina riittävästi paikalla kyllä mielestäni 410 tai 413 on vitaraa parempi mettästys käyttöön.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ tietoa... Ticru Tekniikka & Jutustelu 8 06.02.2008 07:18
tietoa volvosta deadmw Tekniikka & Jutustelu 3 27.06.2007 20:54
Suzuki Vitara onko tietoa??? Tekniikka & Jutustelu 1 16.01.2005 22:37
Tietoa FJ 40:stä hj61 Tekniikka & Jutustelu 2 11.10.2004 16:00
TH400 tietoa ??? Kimmo Tekniikka & Jutustelu 0 21.03.2003 21:05


Sivu luotu: 04:15 (GMT +2).