![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() hj:n korotuskaveri laitto lehtijouset akselin yläpuolelle hj:ssa, mutta ongelmia tuottaa raidetango se mikä menee simpukalle, ottaa jouseen kiinni. Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Käskepäs soitella Cros4wdn pojille. Sieltä pitäis jo löytyä semmoset raudat, joilla raidetangot saa nostettua pakkojen yläpuolelle.
Eespäin ja vinssillä loput.. |
#3
|
|||
|
|||
![]() ![]() Siis näinkö ois parempi? tämä onnistuu ihan "kotikonstein" ei tarvi tilailla kalliita osia. SISU:lla siitä selviää |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eikä muuten onnistu kotikonstein. Ackermann-kulmat menevät perseelleen. Ohjausgeometriaan ei välttämättä kannata koskea ellei tiedä mitä tekee.
... Tai periaatteessa jos on kolme alkuperäistä olkavartta, ja raidetangon siirtää akselin taakse, ja saa toisen puolen napaan pultattua kaksi olkavartta päällekkäin niin että ne myös pysyvät, niin periaatteessa tuon voisi saada tehtyä kotikonstein. Tosin kartioprikat tuottavat pientä päänvaivaa sikäli kun niiden kolot jäävät toisella puolella ylösalaisin eli väärinpäin. Täytehitsaus + uusien kartioiden koneistus, ei ehkä onnistu ihan kotikonstein? Teräksen raekoko alkaa myös kasvaa n. 1100 asteen lämpötilassa joka edelleen heikentää ainetta, jos tyytyy vain hehkuttelemaan varsia pois alkuperäisistä asennoistaan. Harvalla on kuitenkaan karkaisu-uuneja ja kovuusmittareita kotikäytössä jos haluaisi pelata varman päälle ja vielä uudelleenkarkaista varret. Johon täytyy vielä lisätä ettei mikään edelämainitusta ei ole tieliikennekäyttöön hyväksyttyä... tai edes kovin järkevää. ![]() Vielä jotta tämä menisi oikein törkeäksi mainostamiseksi, niin lähiaikoina on lähdössä 4x4labsin high-steer-varsien kimppatilaus. Edited by - JF on 17/01/2005 20:14:26 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joo aivan asiaa,mun moka, riippuu käytöstä mua ei haittaa vaikka mettässä ei aivan kulmat oo just kohillaan.
SISU:lla siitä selviää |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Metsäkäytössä noilla ei olekaan niin suurta merkitystä, eikä henki ole ihan samalla tavalla alttiina kuin maantienopeuksilla posotellessa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kuuleppa JF millon ootta tilaamassa varsia? vois meinaan löytyä mullakin mielenkiintoa noihin varsiin.
SISU:lla siitä selviää |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Joskus lähiaikoina, täytyypä ottaa yhteyttä hemmoihin.
Tuolta voi kuolata: http://www.4x4labs.com/products/steeringarms.html |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-61 korotus | Nutti | Maasturiprojektit | 17 | 18.01.2008 16:39 |
HDJ:n korotus | IVP4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.09.2007 06:45 |
LJ:n korotus | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2007 14:30 |
Korotus | Offimatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2006 15:45 |
Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.12.2005 17:03 |