Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.10.2010, 08:31
Jarnoh Jarnoh ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: Kajaani
Viestit: 54
Perusasetus

Patrollin olkalaakeri


Olen jo kohta vuoden päivät ihmetellyt Patrollin ratin vapinaa. Eilissäpäivänä huomasin, että vasemmalta puolelta edestä on rengas kulunut enemmän ulkosyrjältä. Vapina alkaa usein, kun ajaa noin kahdeksaakymppiä johonkin monttuun. Haulla löysin, että väljä olkalaakeri voisi olla syyllinen tällaiseen oireeseen. Missä tällainen laakeri on ja kuinka se vaihdetaan? Voiko vaihtaa ihan meikäläisen pihakorjaamolla ja löytyykö laakeria ihan varaosaliikkeistä? Kyseessä siis edelleen vuoden 88 auto.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.10.2010, 08:50
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Tuossa on olkalaakerit ja löytyy laakeri liikkeistä ja joistakin varaosa kaupoista
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC00693.jpg‎
Views:	300
Size:	96,4 Kt
ID:	15346  
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.10.2010, 09:01
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

HI cap 30304 on tyyppi laakerille
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.10.2010, 09:06
Jarnoh Jarnoh ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: Kajaani
Viestit: 54
Perusasetus

Kiitos kuvasta. Onko ne hankala vaihtaa ja johtuneekohan oireet olkalaakereista?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.10.2010, 09:17
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarnoh Näytä viesti
Kiitos kuvasta. Onko ne hankala vaihtaa ja johtuneekohan oireet olkalaakereista?
Ota joku tuttu(kun olet offari sinulla ei ole ystäviä,on vain tyyppejä jotka tunnet-lainaus Rievun suusta)
ja tunkkaa keula ylös ja venkutat raudalla vanteenreijästä ja katsot mistä se elää ennenkuin isompaa urakkaa aloitat niin kohdistuu oikeaan kohtaan..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.10.2010, 09:18
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Oire on monen summa mut kato iskarit ja olkalaakerin tuntee helposti ku toinen painaa jarrua ja ite kokeilet pysty asennossa löysiä
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.10.2010, 10:23
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

Ja raidetangonpäät myöskin vaikuttaa .
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.10.2010, 11:08
Jarnoh Jarnoh ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: Kajaani
Viestit: 54
Perusasetus

Kävin hieman tutkimassa autoa. Iskari on irti ja pelkääjän puolelta ja raidetanko ei ole aivan suora vaan siinä on pieni vekki. Eikö sen pitäisi olla kuitenkin aivan suora?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään patrollin ovi joni_89 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 01.09.2010 19:05
Suzukin olkalaakeri motonetistä karvanoppa Tekniikka & Jutustelu 3 21.07.2010 08:08
Patrol olkalaakeri ja vetoakselin stefa Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 28.04.2010 17:15
Ostetaan GR patrollin takapenkki sumpe O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 01.03.2009 17:07
Patrollin ratti viikinki Tekniikka & Jutustelu 1 17.08.2006 20:42


Sivu luotu: 19:07 (GMT +2).