Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.10.2010, 18:29
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus

chevyn runkojen erot


Mitähän eroa mahtaa olla tollasen chevyn 2x4 ja 4x4 runkojen eroina.. ja siis tuollasesta 79´ avolavasta on puhe.. ja mitähän eroa takajousissa on ku on kuitenki korkeus ero aika huomattava.
Nii Jos nyt ihan tarkkoja ollaa nii toi omahan on gmc mut lienee ihan sama auto?

__________________
mikäs siihen nyt tuli?

No taasko se hajos
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.10.2010, 20:06
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Juu, GMC on samanlainen.

Takana eroa on jousien korvallisissa rungossa, nelivedossa jousen reikä on alempana runkoon nähden. En ole verrannut keskenään, mutta jotkut ovat tehneet shackle-flipin käyttämällä takavedon takajousen etupään korvaketta takakorvakkeen tilalla nelikossa, joten siitä voi päätellä k.o osien eron. Ja taitaapa siinä ite jousessakin olla eroa.

Edessä eroa onkin sitten enemmän. Nelivedossa on etujousien riippujen reiät rungossa, moottorin alla oleva palkki on niitattu vs takavedon koko eturipustus on kiinni palkissa joka on pultattu runkoon (jos tekee cross-overin niin nelikon poikittaispalkin voi unohtaa, ei mahdu olemaan siellä). Rungon etummainen poikittaistuki on erilainen, ja mun mielestä vasen runkoaisa on erilainen simpukan kohdalta koska nelikon poikittaispalkki ei istu takavedon runkoon. Repsikan puoli asettui oikein nätisti, tällöin simpukan puoli oli ihan eri asennossa. Etujousien etupään korvallisille ei myöskään ole kaikkia reikiä, mutta ne nyt on helppo porata.

Moottorin kannakkeet sopivat ristiin, ja vaihteiston kannatin palkki on nelikossa erilainen ja ehkä eri kohdassa. Joitain pikku juttuja on siellä täällä, mutta tossa nyt oli oleellisimmat.

C/K30 mallissa runko on paksumpaa matskua, ja taisipa olla korkeampi profiili verrattuna 10/20 sarjaan.

Konversio mielessä?
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.10.2010, 04:29
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Juu, GMC on samanlainen.


Konversio mielessä?

No kun tuli tällänen tyrhmä ajatus että tuossa gemssissä olis 33" vakio kokona niin siihen sais 35" otteeseen ja sitte hirvee neliveto kuume
__________________
mikäs siihen nyt tuli?

No taasko se hajos
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.10.2010, 08:11
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.515
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mehtämörö Näytä viesti
No kun tuli tällänen tyrhmä ajatus että tuossa gemssissä olis 33" vakio kokona niin siihen sais 35" otteeseen ja sitte hirvee neliveto kuume
Äkkiä leimaamaan vaan kolmevitosia jos 33" löytyy otteesta vakiokokona.. Taitaa olla joku virheellinen merkintä, eihän noissa ole alunperin ollu kuin 31" korkeeta isoimmillaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
dana44 ja chevyn 8,5 etuperin erot! lasse228 Tekniikka & Jutustelu 2 05.01.2010 18:06
toyota 2,2 ja 2,4 erot Tekniikka & Jutustelu 4 31.07.2007 00:09
BJ-75 / PZJ-75 erot / yhtäläisyydet ?? Tekniikka & Jutustelu 4 01.10.2005 17:16
Kytkinpaketin erot BJ/FJ? Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2005 06:20
SJ 410 ja 413 erot Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2005 20:40


Sivu luotu: 20:13 (GMT +2).