![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() 235x85x16 Insa special trackit vanteineen NYT450EURMyyty otsikon mukaiset renkaat vanteineen vaihdetaan MT 33x12.5x15 rengas/vanne pakettiin.Näissä pintaa reilusti. Ainakin ->14mm. Vanteet toyotan jaolla. Ovat olleet hiluxisssa ja Gen 2 pajeron alla ja käyvät näihin makiasti. Hopeat väriltään. siisti kuntoinen paketti kokonaisuus. Tuohon pajeroon riittää ihan normi mutiaisetkin koska ajan paljon maantie ajoakin. Eli jos joku tahtoo itselleen renkaat joissa pito ei lopu kesken ja on tarjota vaihdossa normi mutikat niin ottaapi yhteyttä Yv:llä. Ps. Näitä renkaita ei ole paikkailtu ja muutenkin ovat hyvä kuntoiset. KUVIA NYT PROFIILISSA!! HP: 500eur NÄMÄ LÄHTEE NYT ENSIMMÄISELLE OSTAJALLE 450 EUR Myyty
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux Viimeksi muokannut korbimotors : 01.11.2010 22:29 Perustelu: tietoja lisätty |
|
||||
|
||||
![]()
Ja hinta?
|
|||
|
|||
![]() Terve
mulla olis BFG mudterrainit 33/12,5/15, pintaa on renkaissa semmonen viitisen milliä, ja yhdessä renkaassa on paistettu kylkeen paikka, ja keskelle tubeles paikka laitettu, on ne nuo naulat pirullisia kun joku niitä kylvää pitkin teitä prkl!
vaihtuiskos renkaat? kun karkeempaa tarviis hiluxin alle. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs näiden hinta ois?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kuvia lisätty joka tassusta profiiliin!!
omassa albumissaan!
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs näiden hinta nyt sitten on?
Tuollahan se lukee ohjeissakin että hintapyyntö pakollinen tieto... |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nämä 500eurolla lähtee!! mutta siksi en ole hintaakaan laittanu koska oli ykkösenä lähinnä vaihto normi mutikoihin mutta jos joku haluaa nämä suoralla ostaa niin tästähän ne lähtee!!
|
||||
|
||||
![]()
HP. nyt 480eur tai vaihto normi mutikoihin kokoa 33x12.5x15 tai 31x10.5x15
|
||||
|
||||
![]()
kokeillaan vielä 470eur myydä ja jos ei mene kaupaksi ajan ite nämä pois!!
MYÖS VAIHTO ONNISTUU!!
|
||||
|
||||
![]()
Uppia!! Nämä ne vielä löytyis!!
Eikö tosiaan kukaan tarvitse? ENSIMMÄINEN joka laittaa 450EUR kouraan saa nämä!!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Ostetaan Insan Special Trackit 235/75/15 | jave | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 09.06.2009 08:25 |
Ostettu 235x85x16 renkaat | Racingrabbit | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 14.09.2008 15:54 |
Myydään MYYTY Insa Special track 235/85-16 vanteineen | PatrolGR | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 16.08.2008 21:45 |
insa special trackit | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.08.2008 08:47 |
M: Insa-turbo Special Trackit 265/75/16 (MYYTY) | mikkoj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 11.03.2007 21:19 |