![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() aikamoinen seppä |
|
||||
|
||||
![]()
On kieltämättä taito ja into kohillaan. Nättiä jälkeä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tarttiskohan tuon kaverin keskittyä johonkin hyödyllisempää, kuten esimerkiksi Cruiserin rassaamiseen.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kyl aika sekopää toiminnalta näyttää
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kiinnitin huomioita kaverin työkalut. Ei "pakollisia" TIG:iä, plasmaa, cnc-jyrsin konetta tai cnc-sorvia. Joku vanha manuaali sorvi, puikkohitsi, ja puutöiden tappijyrsin. Loput työkalut aivan tavallista autotalli kamaa. Mutta töiden tulos ei ollut kyllä työkaluista kiinni, kekseliäisyyttä ja taitoa riitti kyllä.
Tuo kaveri sattui vain pitämään kakkos-golffeista, osaisi varmaan rakentaa mitä tahansa. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
"Tein itse ja säästin"
|
|||
|
|||
![]()
,jotta on varaa teettää ammattilaisella.
|
|
||||
|
||||
![]()
aika kätevä, ja osasi soveltaa koneitaan
|
|
||||
|
||||
![]()
oikea autotallien pelle peloton,mut komiaa jälkeä tekee ukko kyllä!!!
mulle jäi kyl vähä auki et mikä sillä oli juonena sen moottorin kanssa???
|
||||
|
||||
![]()
määki ihmettelen että mitä varten se sitä lohkoa puusta teki siinä alussa
|
|
|||
|
|||
![]()
Vissiin koittaa naittaa 20v kannen tohon 8v gti lohkoon niin mallaili hieman miten romut asettuu siihen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei vaan teki moottorista ja konehuoneesta puumallin, jotta osaa mitoittaa osat niin että mahtuvat sinne konehuoneeseen
![]() Mikäli ymmärsin oikein, on työn alla 2.0 kone varustettuna lyhyempi-iskuisella 1.8 kampiakselilla ja suuremmilla männillä, jolloin tilavuus on taas kahden litran luokkaa. Aluksi 8v kannella, myöhemmin omavalmisteisella 16v kannella. Alakerrassa itse valettu runkopukkien yms vahvikelevy, kuivasumppu jossa ainakin siirtopumput pitkälti itse tehty, männät muokattu jostain kohtuu hyvin sopivista. Imusarjassa hiilikuitua, kevlaria, alumiinia ja 4-reikäinen muuttuvakurkkuinen "kaasuläppä". Työvälineinä mm. käsijyrsin, pylväspora, puikkohitsi ja pienehkö sorvi. Apuvälineinä muovailusavea, muotoiluvaahtoa (?) ja hiekkaa. Alumiinivalut ja eloksoinnitkin tuntuu hoituvan. Ihan nolottaa kun joku on noinkin kätevä ja itse ei saa mitään aikaiseksi ![]() Kyllä kannattaa ainakin kuvat ja kuvatekstit ihmetellä, aloittaa kannattaa esim sivulta 7, sitä ennen ei tainnut mitään kovin järisyttävää tapahtua.
|
||||
|
||||
![]()
Se on ns giljotiini-ruisku, tutumpi rata-autoista menneiltä ajoilta.
|
||||
|
||||
![]()
Nyt siirtyny tuonne: http://www.clubgti.com/forum/showthr...205299&page=11
Ja tuonne: http://forums.vwvortex.com/showthrea...g-parts/page11
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aikamoinen kello | timmy | Linkit | 6 | 31.08.2010 19:06 |