![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Häämarssi?Moi palstalaiset. Kevennetään vähän foorumin asiasisältöä ja otetaan mallia naisten suosimista foorumeista. Kerroppa mikä oli tai on häämarssisi, jonka tahdissa alttaria tai laamannia kohden astelu kulkee. Itselläni se oli Tähtien Sota teema ja klarinetilla soitettuna. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Se ihan perinteinen...
Ja uruilla soitettuna Viimeksi muokannut L-200 : 11.10.2010 16:54 Perustelu: se musaväline jäi..... |
|
||||
|
||||
![]()
Maistraatissa ei kuunneltu marsseja
|
|
|||
|
|||
![]()
Meikäläinen vähän ajatellu tuota "Haaveet kaatuu" uruilla :-)
|
|
|||
|
|||
![]()
YÖ:n särkyvää vois kans toimia, uruilla ja harpulla!
|
|
||||
|
||||
![]()
Adagio
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eipä kyllä,ja muutenkaan siellä tupakoitu turhia,5min ja ulos
![]() Kaverilla oli Metallican One sähkökitaralla soitettuna. |
|
||||
|
||||
![]()
Ite en ole moiseen touhuun tohtinu ruveta vaikka kaks pilttiä jo nurkissa pyörii mutta.. suostuisikohan piiparinen soittamaan "väliaikaista kaikki on vaan". Saattas martta sanoa hyvästi...
|
|
||||
|
||||
![]()
Omissa häissä jos joskus sellaiset olisi vois huutaa: "Soittakaa paranoid"
Johonkin tähän tyyliin ![]() http://www.youtube.com/watch?v=b4g-wx2Y_wg |
|
||||
|
||||
![]()
mä olen aina sanonut että sitte joku saa mut häihin kun siellä ei ole mitään sitä pakollisen kaavaan (lue perinteinen) mukaan tehtyä sontaa, teennäsitä kahvikupin kanssa mielistelyä aj sukulaisten päivittelyä.... ex:lle luapsin että mun häissä sitte noilla ehodilla täytyy kirkossa soitta livenä armin van buuren (feat kush) : This world is watching me...
no, ei se varmaan silti sen takia ex nykyään ole... |
|
||||
|
||||
![]()
Popcorn
|
|
||||
|
||||
![]()
Kultainen nuoruus vois kans olla osuva..
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Helppoa... soittaa kappaletta -Perutaan häät takaperin.
![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |