![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Vanhoja autonpenkkejä.Ostettu Eli lähinnä linja-auton penkkejä, tai jonkun lennätinlaitoksen autosta poistettuja penkkejä, jotka olisi päällystetty jollakin kernillä, tai vastaavalla. Saa olla 2-hengen penkkejä, tai sit jopa 4-hengen.Edullisia saapi tarjoilla pikaisesti O5OO-11O11O. Ostettu
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 02.05.2011 19:30 |
|
||||
|
||||
![]()
Meillä olis muutamia linjurin penkkejä tuolla suulissa. Saat ihan ilmaiseksi niin monta kuin haluat. Ovat kangaspäälisillä eli pesua on edessä.
0503549376 PUNKALAIDUN |
|
|||
|
|||
![]()
mulla olis yks kahden istuttava kohtuu siisti linjurin penkki. Kippavilla selkänojilla..
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos tarjouksesta, mutta molemmat ovat liian uusia. Siis hakusessa kevytrakenteiset penkit ohuilla toppauksilla, -60 luvulta, tai -70 luvun alusta.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty vanhoja kannettavia | FinnDRZ | O/M/V Muut | 6 | 05.03.2010 07:52 |
O: Toyota vanhoja lukkovanteita | KooPee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 25.01.2008 17:19 |
Vanhoja TM lehtiä | Ex_inkkari | Chit-Chat | 39 | 01.02.2007 13:51 |
m: vanhoja vaakoja | P.S-77 | O/M/V Muut | 13 | 18.01.2007 20:45 |