![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Blazer napalukon räjäytyskuva?Ongelma on hällä seuraava: Vm.80 Blazeri missä on automaattinapalukot. Toinen on purettu osiin ja mulla OLI räjäytyskuva, nyt tarttis uuden. Jos ei mistään löydy niin täytyy avata toinen ja kattoa mallia, mutta ei nyt vielä viittis. Jos jollain olis tai tietäis mistä sais niin olisin kiitollinen (tai ainakin esittäisin kiitollista)
|
|
|||
|
|||
![]()
Onkohan 80:ssa ollut automaattilukkoja alkujaan?Minusta tuntuu et ne on kyllä manuaaliset.Automaatit kun ovat uudempien autojen paskoja versioita napalukoista.
Tauno Piirto-Rajala on kova jätkä. |
|
|||
|
|||
![]()
No joka tapauksessa mulla ne automaatit siellä on. Joku on ne ilmeisesti jälkeen päin asentanut, nehän on manuaalisten kanssa vaihtokelpoiset. Tiedän kyllä että manuaaliset olis kestävämmät, mutta automaateissa on se hyvä puoli, että jos haluaa yhtäkkiä ylittää ojan tai tulee joku muu kasan ylitys päähänpisto, niin antaa mennä vaan; ei tartte ensin kumarrella etupyörille.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei tartte kumarrella ei kun on NP-203:n ja voihan 205:kin pitää napalukot kiinni ja pistää kepistä nelivedon päälle.Talvella ainakin kaupunkiajossa on mukava kun on neliveto päällä.
Tauno Piirto-Rajala on kova jätkä. |
|
|||
|
|||
![]()
No joo, on se noinkin mutta se ei muuta sitä tosi asiaa että mulla on automaattilukko tuhannen p...un päreinä. Eli jos jollain olis se kuva tai tietoa mistä sen löytää niin kiitos.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla kyllä löytyy kirjallisuutta ja kuvia, skanneria ei ole. Missäpäin vaikutat?
Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
|
|||
|
|||
![]()
Vaikutan Turun seudulla mutta ensi viikon alusta työssä helsingin suunnalla. Yritin pistää sulle Janne privaa mutta saanu tuolta sun tiesoista s-postiosoitetta... Oli muuten komiat joustot sun(?) Chevyssä!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Kappas kun nythänmävastahokasin että mulla on ollu s-osoite piilossa, nyt se on esillä.
Joo mun kitymaasturihan toi on, runko siinä joustossa näyttelee suurta osaa mutta toimiihan noi jousetkin tyydyttävästi. Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rd28t räjäytyskuva | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.09.2007 18:13 | |
räjäytyskuva? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.03.2007 11:07 |
Eberin räjäytyskuva | EPO | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.09.2005 19:35 |
Räjäytyskuva 307 cid Oldsmobile ´88 | blazoffer | Chit-Chat | 2 | 11.06.2005 11:32 |
Ohjaustehostimesta räjäytyskuva | juhaK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2005 08:03 |