työn puolesta tulee laiteltua monenlaisia autoja sekä takuuseen että muuten vain.kaikkien merkkien kohdalta ei kuitenkaan ole kokemusta että missä ne tyypillisimmät viat ovat tai miksi niitä laitetaan. tänne voi laitella niitä juttuja.
aloitan helpolla eli FORD MONDEO VM-2000 ja siitä muutama vuosi eteenpäin.
kaikkien ovien sekä peräluukkujen ja konepellin kittisaumat irtoilivat.oli sedan tai farmari.
välillä niitä vaihdettiin takuuaikana uusiin mutta varsinkin loppuajasta piti olla jo täydelliset huoltohistoriat merkkiliikkeestä ennenkuin sai osan vaihtaa.pääsääntöisesti niitä kynsittiin kaikin mahdollisin keinoin koska ruoste oli jo turvottanut pellit sekä ruoste oli kiivennyt jo pintapuolelle.ruosteen kynsimisen jälkeen tuli fordin oma punainen happo jonka jälkeen fordin oma korikitti ja eikun maalia selkään.sekä sisälle sekä myöskin ulkopuolelle jos ruoste oli edennyt sinne asti.
myös helmoista irtosi massat laajoilta alueilta ja ne repsottivat ikävästi ruosteen paistaessa.