![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() SaunamökkiOstettu Elikäs hakusessa olis semmoten rantasauna, missä on pesu- ja löylyhuone samassa, ja niitten lisäksi sit huone, ja ehkä jopa terassi.Pinta-ala alle 25m2 niin saa sen sit asentaa 15m päähän rannasta. Uskoisin et offpalstaa lukee joku näitä valmistava, tai sit jos jollekulle olis jääny tämmönen jouten... Pikaisia yhteydenottoja sit vaan kehiin... Ostettu
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 02.05.2011 19:31 |
|
|||
|
|||
![]()
jos haluut suoraan rantaan ni olis tarjolla 8*4m lautta missä on makuuhuone 2 sängyllä.iso sauna.katettua terassia 3.5*4m
katolla 4*4m terassi kaiteilla ja kaikkilla herkuilla.teräsrunko,ponttoonit 8m pitkiä 6kpl.kantavuus noin 4000kg. kummallakin puolella edessä pikkulaiturit/jetti tai vene paikat.täysin risteilykelpoinen tuotos.alkoko kiinnostamaan? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis 4 erilaista mallia tossa vaihtoehtona, mutta ei lainkaan offipalstan kautta tulleita... Eix tosiaan ketään offari touhuu tämmösten kanssa?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös joku tehny niitä oli kuviakin jossain topikissa pitääkin katella.
Löyty tuolta mitä näet töissä topikista. http://forums.offipalsta.com/showthr...t=68981&page=8 pesix nimimerkki näyttäs veistävän.
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# Viimeksi muokannut Tojo4wd : 08.08.2010 21:57 |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No koitetaas: http://www.nettimarkkina.com/tynnyrisauna/739910 tuota olen kuolannut.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tämmmönen olis ny vaihtoehto ykkösenä: http://kauppa.taloon.com/PublishedSe...ode=LF-LOVIISA
|
||||
|
||||
![]()
Tuolta löytyy toi mun kauppaama mökki kuvien kans, en jaksa linkkiä kattoa mut katto mun profiilista mun alottamat topicit ni pitäs löytyä
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ei oikein vakuuta seinänvahvuus 45mm tämä nyybi lähtis liikkeelle min 95mm nrlivitosesta voi tehdä halkoliiterin tämä ei ole ...tuilua kannattaa ottaa huomioon ainakin jos talvella käyttää.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
topikin aloittaja laittoi linkin tällähetkellä kiinnostavimpaan malliin. se käsinveistetty on hyvä, olen puhunut MILLEISTÄ, en tuumista 4" miltä tuo käsin veist näyttää riittää talveksikin en ole siitä puhunut!!
|