![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mistähän sais Chevyn tehostimen letkujen päitä?Halkes nuo metalliputket chevyn simpukalta ja ruuttas öljyt pihalle. Otin letkut mukaan kierrokselle joensuun hydrauliikka-alan liikkeisiin, mutta kaikissa tarjottiin "ei-oo-ei-tiietä". Kuvia voin ottaa huomenna millaset liittimet ois kyseessä, mut jos joku osais neuvoa mistä tuollasia 90 asteen letkulähtöjä hydrauliputken päähän löytäs...
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla ois kyl semmonen muistikuva että oisin noita joskus ihan hydrauliikka-alan liikkeestä hakenu
|
||||
|
||||
![]()
Niin siis tommosia päitä. Kolmessa paikallisessa hydrauliliikkeessä sanottiin, ettei oo koskaan nähneetkään, eikä mistään oo saatavilla.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Minä hoidin astrossa tavallisilla hydrauli päillä ja kupari tiivisteellä ja toimii.
|
|||
|
|||
![]()
Noita letkuja saa valmiina (sisältäen tietty liittimet) jenkki-autoliikkeistä ihan kohtuullisen sopuhintaan. Itse olen ostanut useitakin mm. South West Trade:sta.
http://www.southwesttrade.fi/ Jos on jotain omia modifikaatioita tehnyt niin sitten voi toki olla ettei orkkis-osat pelitä. Juha |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vitaran ALB letkujen järjs. | BryGgi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.06.2009 20:35 |
o:chevyn 5x15 vanteet 7 tai 8 tuumaiset sais olla. | kirurgi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 09.02.2008 14:13 |
"rasvarässin" letkujen tekoa | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.02.2006 20:58 |
Mistähän ajuri HP LJ II | hm97 | Software | 3 | 18.05.2004 22:27 |
Nyt päitä putoaa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:41 |