Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.07.2010, 11:19
Koivunoksa:n Avatar
Koivunoksa Koivunoksa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.04.10
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 300
Perusasetus

Patrolliin SOA... Miten kallistuksenvakaaja??


Eli ostin joku aika sitten pätkä patrollin ja siihen oli tehty edellisen omistajan toimesta soa. Mutta kuten ollakkaan laita paska asialle ja tee ite perässä!!! Menee koko etuakselin homma uusiksi. Mutta tuli sitten mieleen, että miten kannattaa laittaa etuakselin kallistuksen vakaaja kiinni runkoon? Lähinnä sen takia, ettei tulisi konttorilla valitusta. Kun muuten kun ollaan ajelelmassa niin eihän se ole edes käytössä jotta akseli saisi elää omaa elämää

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan kallistuksenvakaaja Jogi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.07.2010 13:18
JEEP XJ kallistuksenvakaaja mch Tekniikka & Jutustelu 2 19.01.2009 22:42
Kallistuksenvakaaja? Tekniikka & Jutustelu 10 02.12.2007 18:03
O: LJ/RJ kallistuksenvakaaja eteen Panu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.09.2007 19:31
Kallistuksenvakaaja ehdotus? SoSo Tekniikka & Jutustelu 0 24.05.2005 19:56


Sivu luotu: 01:40 (GMT +2).