![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Hilux -82 800 euroo MYYTYMyydään Myynnissä kaverilla Toyota Hilux vuosmallii -82. Syttyy ja sammuu avaimesta, kulkee eteen ja taakse hyvin ja jopa pysähtyykin tarvittaessa. Turbo on apumiehen penkillä irrallaan. Uutta on starttimoottori, edessä jarrusatulat ja osa jarruputkista. Taka-akselilla kemppilukko, ei lavaa. Susi ruma ! Kuvia voidaan pistää sähköpostiin niitä havitteleville. Hämeenlinnasta löytyy tämä aarre. puh: 0400 975 496/ Tero tai 0400 902 130/ Mika Niin ja Hintaa vain 800 euroo. Kuljetus järjestyy ympäri Suomen erillistä maksua vastaan.Myydään Viimeksi muokannut Masi : 29.08.2010 12:02 Perustelu: Myyty |
|
||||
|
||||
![]()
takaveto vai neliveto? aika oleellinen tieto hiluxin kohdal
![]()
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
|||
|
|||
![]()
Juu neliveto tää on
|
|
|||
|
|||
![]()
Tämäkin olis vielä kaupan
|
|
|||
|
|||
![]()
Just eilen tälläkin rällättiin
|
|
||||
|
||||
![]()
500e ja tuun ite hakeen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Koskas Tapsa 4X4 tulee hakeen aarteensa kotiinsa ?
|
|
||||
|
||||
![]()
No voi perse! Tarjosin saman summan muistaakseni tuosta aiemmin! Silloin ei kelvannut! (ymmärrän toisaalta kun tämän naaman tietää!)
|
|||
|
|||
![]()
Juu eihän näitä kaikkia muista, mut onhan tää tässä ollu tyrkyllä jo 9 päivää. Varaan tän sulle jos jostain ihmeen syystä Tapsa 4X4 ei tuu aarrettaan hakeen.
|
|
||||
|
||||
![]()
550e tarjottu ja tuun nopeemmin hakee kun tapsa
|
|
||||
|
||||
![]()
Hop hop! Eipäs keulita siellä!
|
||||
|
||||
![]()
tapsa 4x4 on ruotsissa jonkun aikaa aattelin jos kiire on niin voin tulla noutaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
ja jos on noin hätä niin voi viedä mun tallin pihaan ja voin laittaa rahaa tillille.
paljonko maksaa lisää toimitettuna kärkölään? kun oon ruotsissa nyt ja tuun vasta ens viikolla.niin ja puhelimella avoittaa nopeemmin nyt 0400-450099 Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 30.07.2010 09:44 |
|
|||
|
|||
![]()
Joutaa kyllä odotteleen ens viikkoon
|
|
|||
|
|||
![]()
vaihto yamaha exciter kelkkaan? löytys keskisuomest muuramesta. nettimotost löytyy
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Patrollin 16 tuuman vanteet (120 euroo) | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 09.06.2006 19:40 | |
myydään Ladan myynti esite 5,60 Euroo | O/M/V Muut | 0 | 07.11.2005 15:56 |