![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Suzukissako ei ole munaa?Nyt on kenenkään ihan turha urputtaa, että Suzukissa ei olisi munaa ![]() Avasin pellin ja kas kas, joku hihhiäinen vissiin luullut Suznan konehuonetta linnunpöntöks Tunnistaako joku palstalainen, minkä linnun munat kyseessä? Munat noin viinirypäleen kokoisia. Ei tässä nyt tiedä itkeäkkö vai nauraa... Hyviä vinkkejä otetaan vastaan ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos ei ole kauhia tarvis autolle, niin anna linnun pesiä rauhassa.. Reippaat pari viikkoa niin pesä on tyhjä..
|
|
||||
|
||||
![]()
Veljen autos oli vastaavan näköisiä munia ja niistä tuli västäräkkejä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Olen samaa mieltä, että antaa olla ja odotttaa sen ajan... Ja saahan siin miettiä oessa et mitä seuraavaksi tekis...
|
|
|||
|
|||
![]()
Vähän samanmoinen juttu ku kaveri haki lapista bertan niin orava oli tehnyt pesän hanskalokeroon....oli jo hylänneet pesän niin eivät muuttaneet kainuuseen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onpahan sit joku oikee syy keskittyä mutsin Suzukin laittamiseen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saapi vapaasti käyttää jos sille tuntuu. Noist tipulinnun munista sen verran että rautiaisella(linnulla) on kans pienet ja siniset munat, 2-jalkasten Rautiaisten munista en tiijä ja tutkimaan en ala ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hö. Kahlaajilla on pienet ja siniset munat...
|
|
||||
|
||||
![]()
mun dodgestakin löyty pesimäpuuhat, 6 västäräkin poikasta sieltä pilkisti kun pellin avas.
pesiköön rauhassa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mikäs ilmiö tää nyt on kun mun hoojiissä pesii kans västäräkki? oisko joku vinkki että pönttöjä enskevääks kiitos. berttaa olen onneks pitäny tallissa. mut kävi sieläkin pääskyset ihmettelemässä että kuinka olen saanu tallin noin sekasin.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
pitää varmaan käydä kurkkaa jeepin pellin alle kun seki seissy avaamatta nyt reilu puoli vuotta jos sielläkin jo joku asuu...
|
|||
|
|||
![]() munat![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oliskos aika ulkoiluttaa ajokkeja useammin? Ei sillä että mulla mitään olis lintuja vastaan, paitsi noita naakkoja jotka yrittää tukkia joka piipun ja hormin meillä päin. Perhanat ovat vielä rauhoitettuja
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Katiskaverkko piipun/hormin päälleLainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Omasta BJstä ei löytyny muuta ku ampiaispesä, sai kyllä äkkihäädön... kandee varoa etei tuu ylimääräisiä elatusmaksuja... nehän vie rakentelurahan, ja vähän enemmänkin...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hö! Miksen mä saa pajerolla pesää?
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||