![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() LJ:ssä kitkalukko?Olisko muka -89 läjässä kitkalukko takana? Laitoin töissä taka jarruja ja toimejjän huoltomies sano et täs on lukko takana, mut aika väsynyt tai sit väärät öljyt ku se pyöritteli sitä. Onks kitka lukolle jotain omaa oljyy olemassa, oon laittanu tavallista vaihteisto öljyy?! by: Charles Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
kokeile seuraavaksi laittaa kitkalukolliseen perään lukkoperäöljyt!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mahtaa olla menetetty tapaus tuon kitkan levyt, jos on ajeltu tavallisilla öljyillä. Eikös se ollut niinpäin että LS (lited slip) öljy on ns. lisäaineellista nimenomaan kitkalevyjen sopivan luiston ylläpitämiseksi? ja jos ajaa ilman niin kitka pitää pirun hyvin vähän aikaa, kunnes levyt kulahtaa nopeesti ja sen jälkeen ei auta mitkään litkut?
Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eli pitäs kitka levyt vaihtaa? oniskos noi kauheen kalliita, ja saiskos jostain muualta ku toyotalta?
by: Charles Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tiedä sitten vaihtokelpoisuuden kanssa, mutta käsittääkseni samaa kitkalukkoa löytyy mm. harvinaisista Hiace-mallisista pakettiautoista. Perävälitys on sitten todennäköisesti eri, mutta jos pelkkiä kitkalevyjä haluat vaihdella, niin varmaan löytyy romikselta tai naapurikylän mustalaisilta?
Kaipa se voisi toimiakin, ja kannattaa muistaa että säätämällä pakkoja kiristävän jousen esijännitystä prikoilla tai niillä varaosakitkalevyillä saanee jo ihmeitä aikaan. Tietysti pakka sitten kuluu suhteessa sitä nopeammin mitä kireämpi se on, mutta minkäs teet. Ilmoittele jos onnistuu! Voi kiinnostaa monia. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei mun mielestä ole kitkalukon "korjaamisesta" tai "säätämisestä" sen vertaa iloa/hyötyä, että kannattaa siihen ainakaan rahojaan tuhlata.
Oon muutamia (kymmeniä) säätänyt ja parhaan tuloksen oon saavuttanut siinä vaiheessa kun roskiksen kansi on sulkeutunut. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eli antaa tavallisten öljyjen olla ja alkaa säästää rahaa oikeisiin lukkoihin!
Tuntuu olevan vaan aika hintavia noi oikeet lukot!? by: Charles Note! This message was posted anonymously! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Joo mutta maksoit kahdesta vetävästä pyörästä muutaman tonnin, seuraavat vetävät pyörät maksaa sen 600-1000e/kpl. Halpaa kuin sipuli.
-74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: LJ:n kitkalukko | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.05.2007 11:59 |
O: RJ/LJ 70: sen kitkalukko | Artzi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2007 22:21 |
L-200 kitkalukko | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.02.2007 20:10 | |
LJ:ssä kitkalukko? | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.01.2007 18:04 |
Kitkalukko?? | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 03.03.2006 16:32 |