![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() SJ413 Kardaanikäsijarru pakettiHuuto Ylimääräisenä siis kardaanikäsijarru rumpu, hihnat ja taitaa löytyä kilpikin. Hihnoissa pintaa ja muutenkin näyttäis olevan ehyt paketti.Hinta alkaen 1euro ja laitetaan huuto kestämään vaikkapa 7,5 saakka Osat löytyy Vantaalta ja tarvittaessa matkahuolto tai posti kuljettaa Huuto |
|
||||
|
||||
![]()
Se euro tarjottu.
Noudettuna vantaalta.
Vanha viidakonsanonta; mielipiteet on ku persreijät, jokaisella on oma. --------- "Minä menen nyt, sanoi Krapula. Kysyin, etkö jäisi yöksi. Krapula vain hymyili ja sanoi: "Me tapaamme vielä". --------- Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Nostellan kerran, kun on ollut suunnaton kysyntä näille.. Huimaan hintaan menossa uudelle omistajalle!
|
|
|||
|
|||
![]()
2,5€ vapun kunniaksi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
5 eemeliä
|
|||
|
|||
![]()
8€
|
|
||||
|
||||
![]()
Korotetaan eurolla.
Eli 9€
Vanha viidakonsanonta; mielipiteet on ku persreijät, jokaisella on oma. --------- "Minä menen nyt, sanoi Krapula. Kysyin, etkö jäisi yöksi. Krapula vain hymyili ja sanoi: "Me tapaamme vielä". --------- Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Saapi ilmeisesti tulla hakemaan, vai huutaako joku keskiyöhön mennessä lisää
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Takajarru rumpu muutos, levyt ja kardaanikäsijarru | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.04.2013 22:30 |
Samuraihin kardaanikäsijarru | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.10.2009 23:47 |
Hiluxin kardaanikäsijarru, onko kiinnostusta? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.10.2008 19:42 |
Paketti Puolaan? | Repro | Chit-Chat | 3 | 17.06.2008 18:34 |
M: Paketti-Range | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 02.04.2004 17:09 |