Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.03.2010, 14:22
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Perusasetus

Halla-Aho ehdolle eduskuntaan

http://www.hs.fi/politiikka/artikkel.../1135253443518

Noinkohan kaveri saa yhtään ääntä, kun täällä on pakoloisasiat hoidettu niimmaanperusteellisen...

Vastaa lainaten
Vanha 05.03.2010, 17:40
Remotecontrol:n Avatar
Remotecontrol Remotecontrol ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.09.09
Sijainti: Alajärvi
Perusasetus

Ainakin metsästäjien asian halla-aho ajaisi hyvin. Muistakaahan siellä etelässä antaa ens vuonna halla-aholle ääni!
Vastaa lainaten
Vanha 08.03.2010, 19:33
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2010, 02:54
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Hyvin menee, mutta menköön.

Todella hienoa Halla-Aho, että ihmiset ovat alkaneet ajatella kuinka jokaisesta meistä voi tulla auttajia. Todellinen tarve auttamiselle on kuitenkin jossain ihan muualla. Tämän maan ikääntyneet eläkeläiset ja alkuperäiset pitkäaikaistyöttömät eivät valita. He kantavat osansa kuin Suomalainen sotilas maataan puolustessa ilman valituksia. Miksi tämän maan omia heikkoja sorretaan niin kauan kuin se on mahdollista?
Kuinka edukunnassa istuva politikko tai kunnalispolitikko voi edes ymmärtää, saati edes löytää ajatuksiaan näille meidän yhteisen kotimaan heikko-osaisille. Siivotaan ensin kotipesä ja autetaan sen jälkeen muita jos on varaa.

Tämän johdosta olisi välttämätöntä muuttaa Suomen lakia maahanmuuttajille seuraavasti:

Jokaiselle Suomeen muutavalle ulkomaalaistaustaiselle henkilölle myönnetään oleskelulupa välittömästi maahantulon yhteydessä, jonka saamisen ehtona on että, maahantulijan on elätettävä itsensä ja perheensä ilman Suomen valtion sosiaaliavustuksia. Ensimmäisestä sosiaalitoimistokäynnistä kustannetaan ilmainen kansipaikkalippu Ruotsiin tai Viroon. Jos ehdot ei sovi niin palautetaan välittömästi.

Viestillä ei tarkoitus provosida, vaan herättää keskustelua ja kiinnostusta asiaan sekä pohtia sitä, suuntautuuko meidän veronmaksajien äyrit oikeisiin kohteisiin.

Silti mun kannatus menee jollekin muulle kuin Halla-Aholle.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 09.03.2010 03:02 Perustelu: typo
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2010, 12:54
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Todellinen tarve auttamiselle on kuitenkin jossain ihan muualla. Tämän maan ikääntyneet eläkeläiset ja alkuperäiset pitkäaikaistyöttömät eivät valita.
Itse kuin jäin tuossa vuoden vaihteessa työttömäksi ja aloitin samalla sitten koulutuksenkin niin tämä suomalainen sosiaalijärjestelmä on tullut erittäin tutuksi. Mainio homma että tähän mennessä olen saanut 400€ tuloa kuluvana vuonna. Sossusta ei saa mitään. Sun pitää ensin maksaa laskut, että saat niiltä rahaa ja kun maksat ne laskut niin et saa tukea, koska laskut on maksettu.. WTF.. Kelasta ei saa tukea, koska olen niin helvetin hyvä tuloinen. Sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon olen rahaa saanut vaan sillä on merkitystä kuinka paljon olen ehkä joskus saamassa liitolta. Vielä kun itsellenikin on täysin epäselvää mitä ikinä tulee saamaan niin kela tietää nuo summat jo ja ne on sellaisia summia mitä toivoisi toki itsekin saavan, mutta veikkaan että vähän nihkeää on..

Tietenkään tilanne ei olisi näin paha, mikäli en omistaisi asuntoa. Tuo on se mikä vaikuttaa joka paikkaan. Mitään tukea ei saa mistään. Mutta jos asuisin vuokrakämpässä niin johan rahahanat aukeasi. En kyllä ikinä uskonut että homma oikeesti menee näin, eli sen ainoan kerran kun olen tässä elämässä tarvinnut hieman jelppiä joltain sosiaalitoimistolta niin sieltähän ei tule mitään muuta kuin potku perseelle. Sen sijaan kaikki hemmetin rahat pitää syytää juopoille, pummeille, rikollisille ja noille helvetin somaleille. Ne kyllä saa kaiken.

Mitä me tästä opimme? Älä ikinä hanki omaisuutta tai mene töihin. Pärjäät huomattavasti paremmin ja et ole mistään vastuussa. Saat tehdä ihan mitä haluat ilman mitään seuraamusta. Tuo oikeuslaitoskin kun on suunniteltu suojeleen nilkkejä.

Joten minä ainakin äänestä ensimmäistä kertaa elämässäni sellaista kaveria mikä voisi saada aikaan rahahanojen sulkeutumisen noilta helvetin pummeilta ja somaleilta.
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2010, 13:38
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Itse kuin jäin tuossa vuoden vaihteessa työttömäksi ja aloitin samalla sitten koulutuksenkin niin tämä suomalainen sosiaalijärjestelmä on tullut erittäin tutuksi. Mainio homma että tähän mennessä olen saanut 400€ tuloa kuluvana vuonna. Sossusta ei saa mitään. Sun pitää ensin maksaa laskut, että saat niiltä rahaa ja kun maksat ne laskut niin et saa tukea, koska laskut on maksettu.. WTF.. Kelasta ei saa tukea, koska olen niin helvetin hyvä tuloinen. Sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon olen rahaa saanut vaan sillä on merkitystä kuinka paljon olen ehkä joskus saamassa liitolta. Vielä kun itsellenikin on täysin epäselvää mitä ikinä tulee saamaan niin kela tietää nuo summat jo ja ne on sellaisia summia mitä toivoisi toki itsekin saavan, mutta veikkaan että vähän nihkeää on..

Tietenkään tilanne ei olisi näin paha, mikäli en omistaisi asuntoa. Tuo on se mikä vaikuttaa joka paikkaan. Mitään tukea ei saa mistään. Mutta jos asuisin vuokrakämpässä niin johan rahahanat aukeasi. En kyllä ikinä uskonut että homma oikeesti menee näin, eli sen ainoan kerran kun olen tässä elämässä tarvinnut hieman jelppiä joltain sosiaalitoimistolta niin sieltähän ei tule mitään muuta kuin potku perseelle. Sen sijaan kaikki hemmetin rahat pitää syytää juopoille, pummeille, rikollisille ja noille helvetin somaleille. Ne kyllä saa kaiken.

Mitä me tästä opimme? Älä ikinä hanki omaisuutta tai mene töihin. Pärjäät huomattavasti paremmin ja et ole mistään vastuussa. Saat tehdä ihan mitä haluat ilman mitään seuraamusta. Tuo oikeuslaitoskin kun on suunniteltu suojeleen nilkkejä.

Joten minä ainakin äänestä ensimmäistä kertaa elämässäni sellaista kaveria mikä voisi saada aikaan rahahanojen sulkeutumisen noilta helvetin pummeilta ja somaleilta.
Tismalleen samaa mieltä Nerd-O:n kanssa. Ja vaikka olet vuokralla ja käyt työharjoittelussa. Josta tulee 9€/pvä tuon 400€ päälle niin kas vain. Taas katsotaan hyvä tuloiseksi. Jollain tarvii vuokrat ja kulkemiset kustantaa. Samaan aikaan tosiaan täälläkin mokka mies saa tuplat kun makaa kotonaan. Tarvinnee muuttaa elintaso pakolaisena Ruotsiin.
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2010, 15:25
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Perusasetus

Itsellä hieman samansuuntainen tilanne Nerd-on kanssa sairastelun takia.
Ja kyllä hän puhui ihan asiaa, vituttaa ihan kevyesti kun emännän kaverin jätkäkaveriki (täys luuseri, ei tee mitään) selitti et sai sossusta 400€ et nyt kelpaa. 3 päivää oli menny ja rahat juotu.

SIIS JUMALAUTA!!! Mulla 6kk poika, vaimo, asuntolainaa yms. emäntä äitiysrahalla ja itte nyt ollu 9kk saikulla. Kelasta päätökset kestää ikuisuuden ja sossusta ei saa mitään. Liikaa tuloja kuulemma...

En ole rasisti mut nuo työtätekemättömät mulatit sai ampuu vaikka kuuhun.
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2010, 15:39
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Jos olet esim akuutissa hädässä. Sanotaan vaikka että pienet lapset ja erotilanne ja jostain pitäs saada takuuvuokraa jne.. Eli kyse siis tälläisestä hetkellisestä menoerästä, kunnes sitten taas pääsee jaloilleen.. Muuttaminenhan ei ole ilmaista.. Ja se mulkvisti tuleva ex-puoliso ei suostu tekemään virallista muuttoilmoa, että voisit hakea asumistukea.. Kun dokaa kaik rahat jne..
Menet sossuun... Olet laskenut, että tarvitsist vaikka 600€, jotta ei tule konkurs, pääset vittumaisest puolisosta eroon jne.. Niin ja lapselle vaippoja ja lääkettäkin tarttis.. Teet tuloselvityksen... Ahas, vuokra siis tarttis maksaa.. no kyllä täältä jotain järjestyy.. Aijaijai.. Te näköjään omistatte puhelinosakkeen.. ?? Juu-u, ainut mitä mummulta tuli perinnöks.. Noh, kuulkas Rouva Virtanen... Nyt te teette niiin, että myytte tuon osakkeen, niin tämä teidän akuutti rahahuoli on poissa, vai mitä Rouva Virtanen

Ahas... eli mitään et voi omistaa!! Milläs sitten ostat takaisin sen puhelinosakkeen, jonka olit ajatellut säästää sitten lapsellesi.. Kun kyse on vain akuutista rahatarpeesta... Ja näitä esmejä riittää...
Vastaa lainaten
Vanha 09.03.2010, 16:01
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Jos veronmaksajat saisi "korvamerkitä" veronsa ,niin millähän mallilla olisi asiat Suomessa?
Noinkohan tulisi yhtään pakolaista tänne ,rakennettaisiinko järjettömiä "kulttuuri"-hankkeita tai joutuisivako sotaveteraanit maksamaan omat hautajaisensa.Tuskin.
Olisi hienoa kun voisi työnantajana valita mille instanssille mun virman veroeurot menee , esim . tammikuun TAS- > terveydenhuoltoon .Tammikuun ALV-> teiden kunnospitoon ...jne...jne . Veikkaan et mamu- ja valtionhallinnon kulutili karttuisi hieman hitaammin, kuin nykyään .
Yhden ihmisen ääni ei kuulu eduskunnassa , oli se miten kova tahansa.Raha määrittää uoman, jota pitkin valtionhallinnon ameba hiljalleen valuu .
Vanha 09.03.2010, 16:59
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Koska kyseessä näyttäisi olevan poliittinen keskustelu niin otan siihen mielelläni osaa.

Lainaus:
No avaako se ne rahahanat apua tarvitseville suomalaisille??? Ei.
Tuollaiset pienet timosoinit ovat taitavia vetelemään niistä naruista joista saa parhaiten ääniä= pääsy eduskuntaan= rahahanat auki, mutta vain itselle.

Lainaus:
SIIS JUMALAUTA!!! Mulla 6kk poika, vaimo, asuntolainaa yms. emäntä äitiysrahalla ja itte nyt ollu 9kk saikulla. Kelasta päätökset kestää ikuisuuden ja sossusta ei saa mitään. Liikaa tuloja kuulemma...
Lainaus:
Jos olet esim akuutissa hädässä. Sanotaan vaikka että pienet lapset ja erotilanne ja jostain pitäs saada takuuvuokraa jne.. Eli kyse siis tälläisestä hetkellisestä menoerästä, kunnes sitten taas pääsee jaloilleen.. Muuttaminenhan ei ole ilmaista.. Ja se mulkvisti tuleva ex-puoliso ei suostu tekemään virallista muuttoilmoa, että voisit hakea asumistukea.. Kun dokaa kaik rahat jne..
Menet sossuun... Olet laskenut, että tarvitsist vaikka 600€, jotta ei tule konkurs, pääset vittumaisest puolisosta eroon jne.. Niin ja lapselle vaippoja ja lääkettäkin tarttis.. Teet tuloselvityksen... Ahas, vuokra siis tarttis maksaa.. no kyllä täältä jotain järjestyy.. Aijaijai.. Te näköjään omistatte puhelinosakkeen.. ?? Juu-u, ainut mitä mummulta tuli perinnöks.. Noh, kuulkas Rouva Virtanen... Nyt te teette niiin, että myytte tuon osakkeen, niin tämä teidän akuutti rahahuoli on poissa, vai mitä Rouva Virtanen

Ahas... eli mitään et voi omistaa!! Milläs sitten ostat takaisin sen puhelinosakkeen, jonka olit ajatellut säästää sitten lapsellesi.. Kun kyse on vain akuutista rahatarpeesta... Ja näitä esmejä riittää...
Sossu on ainankin joskus voinut myöntää harkinnanvaraista apua vaikka ei laskennalliset taloudelliset edellytykset siihen oikeutta antaisikaan ,mutta...

Parit viime eduskunta,ja kunta vaalit ovat menneet juurikin tuolle oikeisto väelle eli Kokoomus,Keskusta,ja Persut. Eli juuri heille joiden arvomaailmaan kuuluu se että tukihanoja tiukennetaan KAIKILTA mukaan lukien työttömät Suomaiset.

No mikä meni pieleen???

Se vain taisi unohtua tuossa nousukautena että seuraava tuen ruinaaja,ja ansiosidonnainenmölypää,ja sossunsaranoiden kuluttaja saattaa löytyä niinkin läheltä kuin omista saappaista.

Ja miten tämä vaikuttaa siihen sossutätiin joka istuu rahojen päällä???

No hänellä on normeja tiukennettu joiden mukaan rahaa jaetaan,ja mikä tärkeintä LAUTAKUNTA paikat jaetaan vaalituloksen mukaan!!!

Eli Suomeksi, jos kotikuntasi kunnallisvaalit voitti Esim.Perssuomalaiset/Kokoomus niin heitä istuu enemmistö muunmuassa SOSIAALILAUTAKUNNASSA,joka päättää esim.päivähoidosta,ja HARKINNANVARAISESTA sosiaaliavustuksesta.(juurikin nuo edellä mainitut esimerkit).

Eli jos äänestit puoluetta joka lupasi pistää sosiaalipummit kuriin niin semmoinen siellä nyt on päättämässä myös SINUN sosiaaliturvasta.Mukaan lukien mm.päivähoito.

Eli tulevissa vaaleissa kannattaa harkita että äänestääkö puoluetta/henkilöä joka lupaa ottaa joltain tietyltä ryhmältä jotain pois,vai sitä joka lupaa pitää juuri SINUSTA huolta,ja esittää siihen edes jotain konkreettista.
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 09:22
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Pitää "erota" emännän kanssa. Emäntä hankkii kunnalta vuokrakämpän niin johan alkaa hilloa tulemaan.

Toinen mitä pähkäilin, että jos perustaisin firman, mikä ostaa minulta talon. Itse jään asumaan taloon vuokralle. Vuokraa maksan firmalleni. Vuokra kattaa lainakulut + asumiskulut firmalle siis. No nythän minä en siis omista enää mitään muuta kuin tuon firman. Firma kun ei maksa sinulle mitään palkkaa niin ei sitäkään voi tuloksi ottaa. Firma on myös perin velkainen.. Firma tietty osakeyhtiö. Mikäli firman omistus on ongelma niin myy sen vaikka vanhuksille eurolla. Näin ei omista enää yhtiötä Silloin pitäisi tulla hilloa, koska ei omista mitään.

Tosin itselläni on ongelma kun talossa on kokoa se vajaa 400 neliöö niin sossun/kelan mukaan 5 henkiselle perheelle riittää 105 neliöinen talo. Eli kun sähkölasku on n.60€/kk niin tuo pitää jyvittää 105 neliölle tarkoittanee siis n.20€/kk sähkölaskua? Kenellä on noin pieni sähkölasku 5:llä hengellä? Tuo siis sisältää sähkön + sähkön siirron. Sama homma koskee vesilaskua, vakuutusmaksuja jne. Tuon rajoituksen voisi taas kiertää sillä että vuokra sopparin mukaan itselläni olisi käytössä 105 neliöö. Muut tilat olisi yhteiskäytössä tai tyhjillään.

Tiedä sitten voisiko tuo oikeasti toimia.. Perseestä tuo kelan ja sossun toiminta kuitenkin on. Yhtään mitään sieltä ei saa, ellet ole sosiaalipummi mikä ei käy ikinä töissä.
Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2010, 09:28
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Lainaus:
Pitää "erota" emännän kanssa. Emäntä hankkii kunnalta vuokrakämpän niin johan alkaa hilloa tulemaan.

Tiedä sitten voisiko tuo oikeasti toimia.. Perseestä tuo kelan ja sossun toiminta kuitenkin on. Yhtään mitään sieltä ei saa, ellet ole sosiaalipummi mikä ei käy ikinä töissä.
Tai sitte siirrät osotteen Ruotsiin ja haet turvapaikkaa Suomesta .
Vanha 10.03.2010, 10:42
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Lainaus:

Toinen mitä pähkäilin, että jos perustaisin firman, mikä ostaa minulta talon. Itse jään asumaan taloon vuokralle. Vuokraa maksan firmalleni. Vuokra kattaa lainakulut + asumiskulut firmalle siis. No nythän minä en siis omista enää mitään muuta kuin tuon firman. Firma kun ei maksa sinulle mitään palkkaa niin ei sitäkään voi tuloksi ottaa. Firma on myös perin velkainen.. Firma tietty osakeyhtiö. Mikäli firman omistus on ongelma niin myy sen vaikka vanhuksille eurolla. Näin ei omista enää yhtiötä Silloin pitäisi tulla hilloa, koska ei omista mitään.

Tosin itselläni on ongelma kun talossa on kokoa se vajaa 400 neliöö niin sossun/kelan mukaan 5 henkiselle perheelle riittää 105 neliöinen talo. Eli kun sähkölasku on n.60€/kk niin tuo pitää jyvittää 105 neliölle tarkoittanee siis n.20€/kk sähkölaskua? Kenellä on noin pieni sähkölasku 5:llä hengellä? Tuo siis sisältää sähkön + sähkön siirron. Sama homma koskee vesilaskua, vakuutusmaksuja jne. Tuon rajoituksen voisi taas kiertää sillä että vuokra sopparin mukaan itselläni olisi käytössä 105 neliöö. Muut tilat olisi yhteiskäytössä tai tyhjillään.

Muuten hyvä idea mutta...

Jos omistat yrityksen olet yrittäjä,eli et kuulu yleisen työttömyysturvan piiriin.
Ja vaikka firma ei tuota niin sillä on omaisuutta=talo eli sen voi myydä.

Tuota,joku aika sitten oli jossain uutisissa juttua että koska työttömyyskassat ovat ruuhkautuneet niin sieltä olisi mahdollisesti saatavissa hieman"kottia" en sitten tiedä kuinka se toimii.

Itsellä oli tuossa vuonna 97 semmoinen tilanne että firma jossa olin töissä meni nurin ja jouduin tammikuussa maansiirto alalta kortistoon.Eli ei töitä kellään.Enkä tietenkään kuulunut liittoon koska en silloin katsonut tarvitsevani ketään ajamaan etujani eikä työttömyys kuulunut suunnitelmiin.

No pohja putosi eli sossuun siis. No kuinkas kävikään tuloja oli ollut liikaa eli tukea,paitsi... voimme myöntää sinulle harkinnanvaraista toimeentulo tukea,jee siitä se maailma sitten alkoi hymyilemään kunnes...

Vihdoin ja viimein sain kelan paperit kuntoon ja jäin odottelemaan ekaa kelan korvausta.Sitä ei tullut.
Se oli maksettu kunnan sossuun en ollut hurmiossa lukenut paperia loppuun asti,siellä luki että ko.tuki peritään takaisin mahdollisista työttömyys korvauksista.

Se hetki avasi silmäni siinä määrin että katsoin paremmaksi pysyä töissä,vaikka huonommissakin koska se on vaan hölmölle helpompaa.

Toinen kerta oli tuossa 2004 huitteilla kun tuli vihdoin tilaisuus vaihtaa parempaan duuniin.
Tosin tuossa välissä oli jo tullut hieman yriteltyä jonka johdosta oli yhden kesämökin verran saldoa ulosotossa,joka ei lyhentynyt koska vaikka teki pitkää päivää ei sen aikainen liksa riittänyt edes ulosottoviraston naurettavaan 16 % korkoon,ja perintä yhtiöiden koijauksiin.

No energia yhtiö muistutti n.1000 egen tasauslaskulla,hienoa.(syy oli viallinen pakastin joka kävi koko ajan)
No siinä kohtaa oltiin jo tiukasti opiskelijoita,mutta liikaa tuloja takana ja liikaa omaisuutta.

Ei auttanut kun hattukourassa ja selkäköyryssä uusi neuvottelu kierros ,että sitä harkinnanvaraista jos saisi niin sen voisi sitten maksaa vaikka takaisinkin joskus.(ei tarvinnut)
No sossu maksoi sitten sen laskun ja torppa pysyi läpöisenä.
Sittemmin on se voudin kesämökki maksettu pois,ja kysinen summa jo aika moneen kertaan veroina takaisin.

Kyllä se vaan niin on että ei paljon eloa kannata yhteiskunnan varaan rakentaa,hädässä se auttaa niinkuin kuuluukin mutta ei juuri muuten.(toisilla vaan on "hätä" koko ajan)
Vastaa lainaten
Vanha 03.05.2010, 20:50
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Pannaan vapputervehdys tännekkin

http://cms.hommaforum.org/index.php?...toja&Itemid=25

Vastaa lainaten
Vanha 03.05.2010, 22:33
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Itte olen ollut viis ja puol vuotta sairaslomalla eli välillä sairaspäivärahalla ja välillä taas työkyvyttömänä työnhakijana. Lääkäreiltä ollut koko ajan paperit ettei minusta tule työkuntoista enää koskaan. Kela ja eläkevakuutus yhtiö ei ole kuitenkaan katsonut asiaa samoin silmin, vaan heidän lääkäri, joka ei koskaan ole minua nähnytkään on päättänyt olla antamatta minulle eläkettä. Nyt syksyllä asiaan on luultavasti tulossa muutos ja olen mahdollisesti pääsemässä työkyvyttömyyseläkkeelle. Niin ne tulot, koko tän sairastelun ajan olen saanut 600 euroa kuussa käteen, siinä on lapsikorotus kolmesta lapsesta mukana. Sossusta en ole edes yrittänyt hakea rahaa koska ihoni on siihen liian vaalea Ei vaan, ei ne antais sieltä mitään kun pitäs ensin myydä kaikki omaisuus pois. Sitten on näitä jotka ovat kauempaa muuttaneita tai kansallispukuun pukeutuneita jotka kantavat kassitolkulla kaikenmaailman avustuksia. Kait perkule miekin töitä tekisin jos pystyisin, mut kun kroppa ei anna myöten.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikko eduskuntaan? Kappas Mikko Alatalo Fanclub 0 12.09.2002 10:53
Kari Peitsamo Eduskuntaan! KariSalmelainen Society 0 30.08.2002 14:07

Sivu luotu: 08:47 (GMT +2).