Alkaa pikkuhiljaa tympäseen normi iskareitten ja jousien kanssa pelailu. Tarkoitus olisi laittaa Berttan etuakselille coil-over iskarit. Takana saa olla hdj:n jouset ja normi iskarit. Keula painaa noin 1100kg.
Laskeskelin jollain kaavalla että tarvitsen 225lbs:n jouset coilover iskariin. No nyt niitä myydään dual mallina jolloin jousia on kaksin kappalein. Pitääkö tuo 225lbs olla näiden kahden jousen yhteenlaskeet lbs määrä vai kuinka???
Tiedän että suomessa on jo useita bj40 mallin autoja joissa on coil-overit. Minkälaisilla jousi yhdistelmillä nuo autot on tehty ja minkä merkkisillä iskareilla? Iskarin joustomitaksi riittää 10". Tarkoitushan tuolla autolla on rymytä pitkin venäjän maata ja muutenkin ajaa joka päivä. Sempä takia lisäsäiliöllinen iskari tulisi olla ettei kuumu liikaa. Vai kuumuku ne edes täällä pohjoisen lmastossa??
No jos jollain on jotain kerrottavaa niin vois valaista hieman coilovereitten saloja.