![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Offipalsta.com paidoistaPistetään vähän kyselyä tänne: Olisiko kiinnostusta offipalsta.com tekstillä oleviin t-paitoihin ja vetääkö tästä nyt joku taho herneen nenään jos niitä alkaa tekemään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo mulle ainakin yks. Se vanha onkin jo niin haperossa kunnossa ettei voi enää päälleen vetää.
|
|
||||
|
||||
![]()
kyllähän aina yhen paidan voi ostaa
|
|
|||
|
|||
![]()
kyllähän paidoille aina käyttöä löytyy
|
|
||||
|
||||
![]()
juu kyllä paita kelpaa
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä Kiitos
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Juu kyllä paita kelpaa.
KYM#5 |
|
|||
|
|||
![]()
messissä ollaan... hinnan ku tietää ni vaikka kaks...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hinta olisi 10-15e kpl. Kiinnostusta tuntuisi olevan. Täytyy suunnitella vielä lisää ja ilmotella sitten.
|
|
|||
|
|||
![]()
no jos kympilläki saa ni ainaki kaks L tänne suunnalle. =)
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aikaisempia topiceja aiheesta löytyy alta. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=16182 http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=4000 http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=8081 |
|
|||
|
|||
![]()
ei kai tässä nyt vissiin rahastamisesta ollukaan kyse vaan kimppa tilauksesta... vai oonko sit ymmärtäny väärin.
|
|
||||
|
||||
![]()
mullahan on edelleen sitten toi logo olemassa suoraan leikkurille sopivassa muodossa. sen siitä sitte kyllä saat jos rupeat niitä tekeen... mullehan noita paitoja kokeeksi muutama kesällä tehtiinkin kun viimmeksi oli niistä puhetta.
|
|
||||
|
||||
![]()
mullekin kelpais pari paitaa..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-kuvaehdotusten tekeminen ja valinta (painotekniset vaatimukset kuten värimäärä pitää tietää ennen päätöstä) -toimittajan valinta (suhteessa hintaan, painatustekniikkaan ja laatuun), -tilausten kerääminen, -paitojen rahoittaminen kunnes maksut on saatu -rahaliikenteen hoitaminen ja -paitojen postittaminen. Edelleen lähtisin liikkeelle siitä että valitaan haluttu kuva ensin ja jatketaan siitä sitten eteenpäin. |
|
||||
|
||||
![]()
Ajatus lähti vaan siitä että tyttöystävä pystyisi niitä ammattikoulussa painamaan ja tottakai se pienen vaivanpalkan siitä tarvitsisi.
Tässä on nyt yksi huonu kuva. Offipalsta teksti hopealla ja .com punaisella samankaltaisesti kuin tarroissakin. Mitään massatuotantoa ei ajateltu ,mutta jos nyt muutamia joihinkin ajopäiville myyntiin tuotais. Tai sitte painaa pelkkiä OFFROAD 4x4 tms paitoja ettei tuu ongelmia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
muutama paita menisi ja tehkääs sit naperokokoisia myös niin jälkikasvukin tykkää.
|
|||
|
|||
![]() 2kpl mullekkin
kunhan olis miestenkin kokoja eli xxxxl . eli isoja
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos nyt jappasusta pääsette asiaan, niin ainakin yksi tänne.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Viimeksi muokannut offroadjouni : 30.03.2010 21:47 Perustelu: toinen linkki lisää |
|
||||
|
||||
![]()
Mihin se supporttipaita-HOMMA kaatui?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä (ja tää vain mun mielipide) on että offipalsta.com paitoja sais vain palstan/modejen kautta, näin varmistuis se että paidoille olisi:
- aina sama haukkuma/kiittelyosoite (veikkaan kiitoksia olevan enempi kuin moitteita) - mahdollinen tuotto (tässä sai nauraa) menisi ehkä palstan kulujen kattamiseen - välistävetäjien määrä vähenisi (ei, en syyllistä ketään nytkään) Mutta jos on hyvän näköinen paita niin pari muksukokoa tilaan kyllä ehdottomasti, oli välistävetäjiä, perästätyöntäjiä tai sivustakiskojia urveltamassa. |
|
||||
|
||||
![]()
Taisi olla yleinen mielipide että olisi parempi lisätä peruspaitojen hintaa kuin että myytäis kalliimpaa support-paitaa erikseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pari kappaletta kelpais juu minullekin. Mitenkäs olis jos edessä lukis tollanen Jounin jälkimmäisen linkin kaltainen teksti ja selkään joku mukava offroadhenkinen kuva?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
taisi olla myös niin että kaikille ei kelvannut se hinta millä mä olisin ne paidat painattanut tossa paikallisessa kun olisin itse ollut apuna, moni tiesi ja kertoi saavansa halvemmalla ja siitä sit tuli lisää jahkailua niin jätin sitten asian niiden hoidettavaksi... ne koepaidat mitä tein jäi omaan käyttöön. toki isommat firmat mitkä tekee paitoja työkseen saa halvemmalla ja helpommin niitä, niiltä vaan täytyy tilata ne asiat erikseen ja etukäteen, mulla kun ei ole varaa ostaa varastoon x-määrää kutakin kokoa paitoja jostain isosta painotalosta että sitte olisin voinut niitä silleen yksitellen eteenpäin toimittaa vaan olis tarvinnut erikseen tejdä aina kimppatilaus ja kerätä rahat ja ja... itte olisin tehty aina sen mukaan mitä halukkaita on, ei tokikaan ihan yhtä ja kahta kerrallaan kuiteskaan... huom. asia oli vaan mulle vaikeaa, useimmat ihmisistä pystyy kyllä pyöritteleen numeroita pöydän ääressä huomattavasti paremmin ku meikäläinen joka on tottunu vaan mutteria pyörittään. se muualta tilaaminen oli mulle siinä mielessäkin vierasta kun ei niistä sitte tiedä millasia saa ettei heti kun ekan kymmenen kertaa on pessy ole tekstit irti, tai sitte ne on helposti semmosia että värit lähtee paidasta tai muuta, varman kohta kymmenen vuotta kun ekat paidat samalla tyylillä mulle tehtiin ja kaikki on pysynyt kunnes paita on muuten ollut finaalissa. Mutta asiaan, ehdottomasti sitte niin että se teksti tulee samalla tavalla kaksvärisenä kun palstan logossakin. On makuasia että laittaako etu vai takapuolelle, mulla koepaidoissa on etupuolella. Teksti on melkein pienemmän offipalsta tarran kokoinen, kaikissa taitaa olla hopeinen, parissa se on vaan heijastava. Semmosia ne vois kaikki olla. Ehkä sitte jos kuvan laittaa niin teksti eteen kuva taakse.... Siitä kuvastahan tulee taas väittelyä et mikä maasturi laitetaan, mä voin heti jo alottaa sen siten että kunhan ei ole boggereita ja ja... öö tojo..chevyä ei tartte laittaa ![]() Noitten palstan tarrojen kanssa mitä multa saa en sitä support asiaa ole ajatellut, niitä mulla on varaa pitää aina joku parikymmentä kotona jemmassa sitä mukaa kun tarvitsijoita löytyy ja niitä menee yks ja kaks silloin tällöin, epäilen että jos hintaa sen takia nostaa niin menekki vähenee ja jotain 0.50-1 euroa tarralta oikein kannata varmaan edes yrittää, mutta paitojen kanssa, kimppatilaus tyyppisenä tai muutenkin kun on jo valmiiksi kalliimpi tuote ja isommat summat olis kyllä sinällänsä hieno hommata jounille ja kumpp. joku esim. vitonen/paita rauta_softa_mallas rahaa palstan ylläpidon kannattamiseksi, niiden tilittäminenkin olis ainakin helpompaa kerralla. täyty oikein ottaa kuva tosta heijastavasta paidasta... huonohan siitä tuli mut you get the point... tossa siis tää heijastinpaita ilman salamaa. (vink huomaa pyykkipojat) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
@offipalsta.com | santikko | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 0 | 01.08.2008 16:54 |
offipalsta.com | iurista | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 16.01.2007 21:19 |
faq.offipalsta.com | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 18.02.2006 09:14 |
Kiittäen Jounia paidoista | pee | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.02.2005 10:06 |
www.offipalsta.com | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2004 12:55 |