![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mistä saisin pakokaasuimurin autotalliin?Mistä saisin pakokaasuimurin autotalliin? En oikein löydä mistään, käypi käytetty tai uusi.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]() Imuriahan tässä kysyttiin, mutta...
Letku vaan pakoputken päästä pihalle. On muuten kallista semmonen virallinen "pakokaasuletku", jäi ostamatta kun Etralta kyselin... kulkee ne savut halvempaa puruletkuakin pitkin ulos.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tää tulee ihan ammattikäyttöön ni pitäs olla ihan hyvä systeemi mutta edullinen
|
||||
|
||||
![]() Löytyy
Esim. meiltä saat tilattua, sori nettisivu ei toimi , mutta ota yhteyttä vaikka privana
|
||||
|
||||
![]()
Tecalemit toimittaa nedermannin imureita. Olen niitä myynyt mun asiakkaille 6 kpl eikä ole yhdestäkään tullut reklamaatiota
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
perhana me myytiin tuos syksyllä yks satasella oli seinään asennettava ja hyvässäkunnossa letkuu oli 10m
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä infoa hj:stä??? | tunturiurho | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.08.2007 09:07 |
Paineilmasäiliö/linjasto autotalliin | Kelaperse | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 19.02.2007 08:29 |
Lj ristikkonivelet mistä | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.11.2006 18:33 |
Miten saisin purettua jarrusatulan kiristyksen? | JF | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.01.2006 09:09 |
MISTÄ VANTEET?? | eituuleimaa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.08.2005 14:30 |