Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.01.2010, 10:54
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Nissanin oireilua


Auto on Nissan King Cab vm. 2000 ja TDTi25 koneella.
Löytyykö palstalta tietoa/kokemusta Nissanin oireista:

Auto on käynnistynyt hyvin kylmänä ja aiemmin kuumanakin, mutta nyt loppui lämpimänä käynnistyminen kokonaan. Odotella saa muutaman tunnin, minkä jälkeen lähtee taas asiallisesti käymään.

__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.01.2010, 11:51
hazzinen:n Avatar
hazzinen hazzinen ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.06
Sijainti: Heinola, Finland.
Viestit: 927
Perusasetus

kuulostaa ihan siltä että sähköllä ohjautuva rikastin on saannu paskahalvauksen. saa liikaa soppaa ja ei lähe käymään. sitä ny alkuun epäilisin, enhää minä mikään automasentaja ole joten saatan olla väärässäkin.
__________________
kötköttimet on kivoja
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.01.2010, 12:10
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Kuulostais hyvältä...
Auto on kuulemma vienyt myös soppaa liikaa.
Mutta, voiko dieseliä mennä koneeseen niin paljon ettei kuumana käynnisty

Testausta:
Napattiin pumpulta vihreähattuisen solenoidiventtiilin piuha irti ja auto lähti käyntiin puolilämpimänä(lohkolämppärissä). Vastusarvo tällä solkulla 8.8ohmia. Tuleva jännite 8,3V. Toimiiko tässä koneessa solenoidit alennetulla jännitteellä, vai onko kyseessä vajaajännite? Akkujännite tässä tilanteessa oli muuten vain 12V, auton käydessä jännitettä oli 9,2V.

Samassa liittimessä on myös toisen mokkulan piuhat; pumpun etupäässä oleva musta kolmijohtoinen. Mitä se tekee? Vaikuttaisi joltain tunnistimelta, mutta auto toimii ilman sitä johtoliitintäkin, ei vikavaloja/kiekkamittarikin pelaa.

Kone myös työntää poljettaessa harmaata savua turhan paljon. Ihankuin kaikki ei palaisi. Käy kuitenkin tasaisesti ja vetää hyvin.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Nissanin ilmanputsari ja.... k.j O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 06.08.2008 21:29
nissanin jarrut Tekniikka & Jutustelu 5 02.02.2008 21:00
O: nissanin rd 28 kansi 88 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 10.03.2007 20:12
M: Nissanin vanteet Jp O/M/V Muut 0 26.08.2003 09:56
M: Nissanin vanteet kivinen O/M/V Muut 0 29.05.2003 17:54


Sivu luotu: 21:52 (GMT +2).