![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
MoottorisahaOstetaan Ostetaan TOIMIVA moottorisaha ilman terälaippaa ja teräketjuakaan ei tarvita,keskipakokytkin on oltava.Saha ei saa olla mikään taivaan vanha eikä "tee se itse malli" täysin nappi kuntonen on oltava ja HALPA
Ostetaan
|
||||
|
||||
|
Mulla olis tollanen jonsered 2137 tais olla jopa 2005 vuodelta. täysin toimiva mutta terälaipan kiinityspultit lohjennu irti muovirungosta
ja taitaa löytyä joku muukin joserettin raato ajele kattoon.
|
||||
|
||||
|
Starkista sai Park merkkisiä sahoja 90e, nämä oli siis stiga kopioita.
ainakin mulla on toiminut kiitettävästi viimeisen puolvuotta raksa ja puu hommissa |
|
|
||||
|
||||
|
Nuo on yllättävän hyviä, rakensin yhen pienen hirsitalon tuommosella ja kerran suutuspäissään heitin sen katolta mehtään ja ei mennyt rikki
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|
|||
|
|||
|
OT: Ei olis toimivaa sytytyspuolaa ylimääräisenä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Osta Bege koko saha varaosix
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Pitkälaippainen moottorisaha | Arska-tehtaalta | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2008 18:42 |
| Myyty Moottorisaha Alpina 34 | Td5 | O/M/V Muut | 0 | 26.10.2008 17:22 |
| M:Moottorisaha | SERMAX | O/M/V Muut | 0 | 28.07.2006 15:32 |
| O: Moottorisaha | Pauli | O/M/V Muut | 18 | 28.06.2005 05:02 |
| O: Moottorisaha | LaaLaa | O/M/V Muut | 0 | 22.08.2003 14:12 |