![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() vm 91 samurai kokonaan tai jos ei mene niin osina sitten!!Myydään / Vaihdetaan No joo, laitetaanpas projekti myyntiin kerta ei itse ehdi tekemään loppuun vaikkakin on jo loppu suoralla![]() Nyt auto on purettu ja siihen on ostettu aivan pränikät samurain omat etuloksut(kalliit) takakyljet vaihdettu uusiin(ovet oli hyvät ja konepelti ja koko auto puolesta kyljestä ylöspäin ![]() Nyt myydään koko pakettina 1700eur/tarjous. RUOSTEETTOMAT samurait ovat jo aika tiukassa ja hyvä tekniikaiset. p. 0404 138138 Jani tai mailia korbimotors@hotmail.com Myydään / Vaihdetaan
|
||||
|
||||
![]()
up
|
||||
|
||||
![]()
uppandeelia!!pari paikkaa vaille valmis auto ja massaus ja sisustan kasaus ja leimalle. Nyt tälläisenään 1700eur,ostakaa toki pois ruoste korjattu 2. omistajan suitsa!! Tekniikka loistava ja miksei korikin nyt kun tekee vaan loppu sivalluksen siihen!!
|
||||
|
||||
![]()
uppia
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Annatko takuuta?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään sj 410 osina tai kokonaan | jps | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 20.08.2009 18:27 |
Myydään FJ-55 osina/kokonaan | BJV-8 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 22.09.2008 08:23 |
MB 280 GE -80 myytävänä kokonaan tai osina | star_picture | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 28.07.2006 15:27 |
M: King Cab -86 4x4 osina tai kokonaan! | SauliS | O/M/V Muut | 17 | 22.05.2006 00:39 |
"M": Blazer osina tai kokonaan | O/M/V Muut | 0 | 07.10.2003 07:14 |