![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() patrollin kytkinKertokaas mitä eroa on tubo ja turbottoman patrollin kytkimissä ja malli on 33 vm on -87. Eli onko erot paineasetelmassa ja kytkinlevyssä?Vai kytkinakseliissa? Kun pitäs laittaa turboton kone turbon laatikkoon kiinni.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
- Vauhtipyörä
- Kytkinlevy - Kytkinasetelma - Kytkinakselin holkki Noi nyt ainakin pitää olla samaa sarjaa. Turbottomassa pienemmät kitkapinnat kuin turbollisessa. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Elikkäs kannattaa vaihtaa turbosta kaikkii kytkimen osat turbottoman tilalle?Sillai taitais päästä helpoimmalla ja kytkikin saattais ruveta kestään.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jep riittää ainakin pidemälle
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Gr patrollin kytkin paketti | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.10.2008 09:28 |
patrollin outo kytkin vika | mikkoimp | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.07.2007 15:59 |
patrollin kytkin vapari ja turbo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.04.2006 18:37 | |
M:Nissan/Datsun patrollin uusia kytkin levyjä | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 7 | 30.12.2005 14:52 |
Patrollin kytkin | amppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.05.2005 20:00 |