![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() 12 ht syöttöpumpusta kysymyskun ei näköjään löydy haulla. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut proto : 24.11.2009 16:23 |
|
||||
|
||||
![]()
mulla on tossa diesel pajalla säädetyssä pumpussa sen vivun ja nastan välissä joku 0,5-1mm välystä. sitä en tiedä mistä sitä on muuten säädelty/muutettu!
mikä siinä käynnissä on sitten vikana? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ei siinä vivussa mitää pakkosyötöö ole!
onko ennakoo liikaa jos käy karkeesti? |
|
||||
|
||||
![]()
ei pitäisi olla liikaa ennakkoa. kävin tuossa katsomassa toista hj johon on laitettu kanssa mersun männän renkaat. siinä myös karkea käynti ääni
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mynäsiisel otti mun pumpusta pois kokonaan sen mokkulan se ei vaikuta mitenkään käyntiin..
vasta sitten kun kone hieman "ylikuumenee" niin se alentaa syöttöä, näin ainakin mynädiiselistä mulle sanottiin ku soitin että mihinkäs se oli jäänyt ![]() Viimeksi muokannut tdi : 18.11.2009 21:57 |
|
||||
|
||||
![]()
no nyt säädin mokkulan ja vivun väliin reilun välyksen niin tuli sellainen ongellma et kun löysää kaasun niin meinaa sammua. mut sitten kuitenkin pyörii 750 tyhjä käyntiä.
|
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyotan syöttöpumpusta | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.10.2010 22:46 |
Pajeron syöttöpumpusta | Mazza | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2008 03:03 |
BJ kysymys | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2008 23:22 |
patrollin syöttöpumpusta? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.08.2007 13:48 |
nissanin syöttöpumpusta 3.3diesel | american | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 13.03.2006 21:27 |