![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Rungon hiekkapuhallusta Pohjois-savossa, esim. Kuopio?Tarvetta olisi mahdollisimman kohtuuhintaiselle BJ:n ja HJ:n rungon hiekkapuhallukselle koska paikallinen tinnerikuuppa -maaliaivo myi hiekkapuhallusvehkeet alta pois vaikka olin jo etukäteen maksanut puhalluskulut. Runkojen kuumasinkityksen hoitaa kuopion kuumasinkitys jonne rungot kuskaan joten jos kohtuuhintaista hiekkapuhallusta olisi tiedossa viitasaari-Kuopio-akselilla niin olisin tiedoista enemmän kuin kiitollinen.Rungot ovat paljaaksi purettuja ilman tekniikkaa ym.osia joten ei tarvitse varoa enemmälti hiekkasuihkun kanssa, sen kun antaa vaan mennä. Auta miestä mäessä, pistä infoa tähän ja UCB tiimeineen kiittää!
Viimeksi muokannut Urbancityboy : 02.11.2009 15:28 |
|
||||
|
||||
![]() onko tietoa?
Niin ja ihan vaan riittäisi yhteystiedot siihen firmaan jonne kannattaisi olla yhteydessä, eniron sivuilla olen toki jo käynyt mutta ei oikein seljennyt sitä kautta että missä kannattaisi käyttää ja nuo muiden aiemmat kokemukset ikäänkuin merkkaisi myös lopullisen päätöksen syntymiseen.
Joku sanoi että Juukassa olisi kohtuuhintainen ja laadukas hiekkapuhalluspaikka, pitäneenkö paikkansa. Sama se olisi vaikka käyttää siellä jos tietäisi firman nimen & yhteystiedot. |
|
||||
|
||||
![]()
lapinlahen automaalaamolla taitaa olla puhallus vehkineet.hintoja en muista kysymällä luulis selviivä.
Lapinlahden Automaalaus ja Korjaus Oy Kivistöntie 18 73100 LAPINLAHTI 017 732358 |
|
|||
|
|||
![]()
Rautalammilla olis tuommonen:
http://www.hiekkapuhallusjamaalaus.com/ <- Hiekkapuhallus ja maalaus Miikka Ahonen oy Paljonko muuten kustantaa rungon kuumasinkitys? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuopion kuumasinkitys oy:llä n. euron kilo, kun viime keväänä asiaa kysyin. Liekö hinnat nousseet sitten tuon jälkeen. Mutta ei paha, jos kerran 1e/kg kun maksaahan maalaaminenkin jo jonkun verran eikä tuo ensinkään samanlaista suojaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Lapinlahdelta löytyy myös Lametal OY, kysäiseppä sieltä. Itse olen siinä naapurifirmassa (Lapinlahden Koneistuksella) töissä, sano terveisiä sieltä niin voit saada halvalla...
![]() Laita mulle vaikka privaa jos kiinnostaa, voin antaa tarkempaa yhteystietoa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiekkapuhallusta? | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 3 | 15.02.2009 20:18 |
Onko Kuopiossa/Savossa maasturisteja? | Chit-Chat | 30 | 13.12.2007 18:33 | |
HIEKKAPUHALLUSTA PÄIJÄT-HÄMEEN SEUDULLA? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.08.2007 08:17 | |
Hiekkapuhallusta Helsingin lähistöllä? | Pauli | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.12.2005 18:17 |
hiekkapuhallusta | toto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.10.2005 15:32 |