![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() tasapainotuskoneOstettu kohtuuhintainen, harrastetalliin, saa mahtua vaikka maasturinki gummito4o 728 27 26 - Pekko / 0800 - 2000 ![]() ![]() ![]() Ostettu
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 21.03.2010 16:20 |
|
||||
|
||||
![]()
Ipe64:llä on! Soita sille!
|
|||
|
|||
![]()
Kaverilla olis myrskylässä korttivikainen ylimääräisenä. Taitaa lähteä ihan kohtuu hintaan... jos kiinnostusta niin voin antaa yhteystiedot.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
annahan tulla, vaikka privana...
|
|||
|
|||
![]()
Työmaalla olisi keminmaan vainorin entinen kone jouten/kaupan, kunnosta sen verrantietoa ettei pelaa.
Ei välttämättä iso vika. sauli |
|
||||
|
||||
![]()
Biltemasta.
![]() Tommosen huomasin Tampereen biltemassa myynnissä. http://www.biltema.fi/osteri/osteri....&kategoria=134
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
juu, näitä on monella tuotemerkillä ja hinnat suunnilleen samoissa mulla hakusessa kuitenkin ensisijaisesti vähän huokeempi käytetty
|
||||
|
||||
![]()
Vähän OT mut tuli vaan mieleen että tuoltahan saa kohta kaiki korjaamon työkalut.
![]() PItäsköhän perustaa korjaamon ja hankkia kaikki koneet ja työkalut biltemasta. Luettelo pöydälle ja ainakun joku kysyy jotain remonttia niin katsois siitä varaosan että löytyykö ja minkä hintanen. Herättäsköhän asiakkaissa luottamusta. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
uppelis
|
||||
|
||||
![]()
www.lainvoima.com:issa on jonkun näkönen kone huudettavana, 700 e oli tarjottu kun äsken katsoin...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Rengaskone+Tasapainotuskone Laitoin kuveja | tomikoo | O/M/V Muut | 3 | 14.08.2008 16:46 |