![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() ohutlevy mankeliMyyty Olis tällänen ylimääräinen ohutlevy mankeli ,metrisillä rullilla käytetty viimeksi 1994 HP 650€Saa soittaa jos kiinostusta 0400-599377 Noudettavissa PORISTA Painepesuri KEW 52C3KA MYYTY Tällänen on lojumassa ylimääräisenä nurkissa,käytetty on viimeksi helmikuussa 2008 HP 500€ Myyty Viimeksi muokannut toytoy : 10.03.2014 10:27 Perustelu: Lisätty poistetut tiedot. Meni vähän sekavaksi poistoilla tämä ilmoitus! |
|
||||
|
||||
![]() Ehtoota.
Onko paljon baareja, ja saako syöttää kuumaa vettä?
Olis kiva muutenkin saada lisää speksejä, jos tiedät.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Eiköhän tämä ole kylmävesi pesuri,itse olen käyttänyt 50/50 kuumaa ja kylmää.Baareja noin 200 vesimäärä noin 20 L min.
|
|
||||
|
||||
![]()
Paljons siin on letkuu?
Se vissiin on semmonen makaava-malli? Netti ei paljoo kertonu kyseisestä laitteesta... Minkä ikäinen lienee????
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
On makaava malli ikää en muista,letku on muistaakseni 10 metriä
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei sulla ois yhtään kuvaa siitä kun jälleenmyyjäkään ei enää osannu sanoo mitään ko. pesurista. Sais vähä käsitystä mitoista. Ei muuten mutta kun ne kertoo aikaspaljo siitä realitehosta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis kyseistä pesurista kuvii kännyssä mutta ei suostu luovuttaan niitä koneelle ,huomen illal yritän siirtää nokiaan ne jos siltä onnistus laittaa koneel...
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
pesuri lähti tontilta
|
|
|||
|
|||
![]()
upitus
|
|
|||
|
|||
![]()
vielä löytyy mankeli
|
|
|||
|
|||
![]()
jep
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Painepesuri voimavirta | samid | O/M/V Muut | 5 | 09.04.2009 17:21 |
Myyty painepesuri, ruohonleikkuri | MikkoS | O/M/V Muut | 4 | 27.03.2009 10:18 |
Myyty M: painepesuri varaosiksi | pee | O/M/V Muut | 2 | 05.08.2007 20:09 |
Hiekkapuhallus ja painepesuri? | freddie | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 07.04.2007 15:04 |
M: PAINEPESURI MYYTY!!!!!!!!! | kingkuppi | O/M/V Muut | 3 | 15.08.2005 17:15 |