![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Ford Excursion vai Chevy SuburbanIhan yleisluontoisia mielipiteitä kyselisin. Funtsin joko Ford Excursionin tai Chevy Suburbanin hankintaa. Tarviin siis nelivedon tilaa matkustajilla ja tavaroille PALJON. C-kortti löytyy. Fordista oon pohtinut 2003-2005 6L dieseliä. Suburbania saa vissiin kanssa monella koneella Suomestakin. Kokemuksia tai mielipiteitä?
|
|
||||
|
||||
![]()
http://www.nettiauto.com/ford/excursion/2490822
Toi paska on mun vanha. Kierrä KAUKAA noi 6.0l Fordit! 7.3 on sit vissii iha toimiva, mutta laiska. |
|
|||
|
|||
![]()
Itse olen kanssa kuulut samaa tosta Fordin 6.0L koneesta, "tyyppivikoja" on vissiin ollut aika paljon just noissa 2003-2005 malleissa. Tosta uudemmat on jo parempia. 7.3L on parempi, varsinkin 2000-luvun versiot. Tehoakin niistä saadaan kyllä ulos jos mieli tekee. Itse juurikin mietin että ostaisko Excursionin vai 2000-luvun Chevyn pick-upin. Viimeiset diesel-Suburbanit on tehty -99 tai -00, en nyt muista tarkalleen. Onhan noita Subbareita muutettu jälkikäteen dieseliks, laitettu UUSI 6.6 Duramax dieseli+Allisonin laatikko. Sellanen kelpais mulle kyllä samointein, E-Bayssä noita on ollu jokunen myynnissä. Hinta on vaan kova.
Excursioni näyttää ulospäin paljon isommalta, todellisuus on sitten toinen. Hyvin lähelle samankokoisia autoja sisältä. Itellä ollu nyt 3kpl noita 90-luvun Suburbania/Pick-uppia, kaikki 6.5td+4L80-tekniikalla. Ja oon ollu tyytyväinen. Perusviat kun on korjattu niin varsin mukavia laitteita ajella. Ja on sitä tilaa. Tossa pari linkkiä, kannattaa kysellä tuolta mielipiteitä: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=90949 http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=117624 |
|
||||
|
||||
![]()
Joo siis saahan siitä 7.3 tehoja ulos, mutta ei samanlaista räyhä luonnetta kun uudemmasta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Totta.7.3 PowerStroke on vähän sellanen maamoottori, mutta perusvarma ja kestävä. Yhtä F-250 kävin muutama kuukaus sitten kokeilemassa, oli just tolla uudemmalla koneella, ja joku säädettävä tehoboxi. Oli kyllä pirtee. Tosin jtn lievää laatikkovikaa oli odotettavissa, varsinkin ykköseltä kakkoselle vaihto oli melkonen pamaus. Omistajan mukaan lievää luistoa oli kanssa havaittavissa, tiedä sitten.. Tosta vielä uudemmasta 6.4L-koneesta ei mulla oo oikeen minkäänlaista tietoa, Suomessa vielä melko harvinaisia.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei muuten ollu kaukana, etten olis käynyt kattomassa sitä sun vanhaas... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Chevy Suburban -96 6.5TD | koiste | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.05.2009 20:28 |
M: Chevy Suburban K-1500 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 16.10.2007 16:56 | |
O / V : CHEVY / GMC Suburban..... | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 18.01.2007 22:45 | |
M:-82 Chevy Suburban 6.2 4x4 pa | MHS | O/M/V Muut | 26 | 24.11.2005 16:44 |
M: Chevy Suburban scottsdale 10 4x4 | O/M/V Muut | 0 | 01.12.2003 00:34 |