![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Ford mondeo 1.8i sedan -97Myyty Myynnissä mondeo.Hinta 2800 sijaitsee vihdissä Soita 040-5251863 http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/2725793 Vaihto saman hintaiseen diesel maasturiin. Tai vaikka ford ja honda yhdessä. Linkki hondan myynti ilmoon. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=56591 Myyty
Vanha viidakonsanonta; mielipiteet on ku persreijät, jokaisella on oma. --------- "Minä menen nyt, sanoi Krapula. Kysyin, etkö jäisi yöksi. Krapula vain hymyili ja sanoi: "Me tapaamme vielä". --------- Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa. Viimeksi muokannut chemos : 23.09.2009 17:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Vanha viidakonsanonta; mielipiteet on ku persreijät, jokaisella on oma. --------- "Minä menen nyt, sanoi Krapula. Kysyin, etkö jäisi yöksi. Krapula vain hymyili ja sanoi: "Me tapaamme vielä". --------- Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa. |
|
||||
|
||||
![]()
nosto
Vanha viidakonsanonta; mielipiteet on ku persreijät, jokaisella on oma. --------- "Minä menen nyt, sanoi Krapula. Kysyin, etkö jäisi yöksi. Krapula vain hymyili ja sanoi: "Me tapaamme vielä". --------- Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa. |
|
||||
|
||||
![]()
tarjotaan se 700e
|
|
||||
|
||||
![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään FORD MONDEO VM-99 | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.03.2009 05:33 |
Myydään M: Ford Mondeo -98 | bj45lava | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 31.08.2008 10:12 |
M:Ford Mondeo 4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.08.2007 14:27 | |
M: Ford Mondeo -01 | Zamppa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.07.2007 07:06 |
M: Ford Mondeo | Kupla | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 23.03.2006 14:18 |