![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Ken hitsailisi...Tota V&%¤?&n ruupperia?Olisiko kellään kiinnostusta tienata joitain euroja? Pyöränkotelon/tavaratilan taitokseen,helmaan yms pitäisi saada uutta peltiä. Ei mitään kauhean vakavaa... Vantaalta max 50km ..tai otan vastaan tietoa onko joku liike Pk seudulla joka tekee noita kohtuu hintaan? Joo Googlettamalla löytyy mutta olisiko jollain kokemuksia jostain paikasta jossa hinta/laatusuhde kohillaan. Uutta kun tuosta en ole tekemässä..
|
||||
|
||||
![]()
Itse teen kankaanpään seudulla, mutta kehotan käymään lähimmällä metallipajalla kysymässä tekeekö joku piin kova metallin ammattilainen viraapelihomminaan. Mutta älä esitä asiaa "no pari pientä paikkaa, ei mitää pahaa"
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onhan täälä PK seudulla kaiken näköisiä ja kokoisia pajoja...
Kuitenkaan en meinannut kauheita sijoitella tuohon sahaan rahaa noihin peltihommeleihin...
|
|||
|
|||
![]()
jm autohuolto järvenpää tekee ainakin peltihommia
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä kannattaa kysellä ammattikouluista.
Oppilastyöt yleensä aikas halpoja ja tekevät ok jälkeä kun opettajat kuitenkin jäljen tarkistaa. Miinuksena tietty työn hitaus...
|
||||
|
||||
![]()
Onko yhtä paljon vai enenmän hommaa ku tässä mun vanhassa..
![]() ![]() ![]() Voisin kysäistä kysäistä kaverilta kuka hitsas ton mun roopen, et josko se haluis ja onko sil aikaa ja paljon se rahastaa.. Sillä on talli Masalassa.. Pitääkö vääntää suorasta pellistä vai löytyykö sulla korjaus palat? Ja helmoja siinä ei ollut ollenkaan..
|
||||
|
||||
![]()
jos riihimäki ei ole liika kaukana ni minä sen voin hitsaa kyllä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Auuuuzz ![]() Alle kun en ole vielä päässyt tiirailemaan mitä löytyypi, mutta viikonloppuna löytyi tuosta takaluukusta pelkääjänpuolen pyöränkaaren ja lattian taitoksesta snadia reikää (tuo kuva kolme). Pitkään olen ihmetellyt kun sateelle kontin lattiaverhoilu kastuu... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei riksu ole kaukana.. tartteis vaan jotenkin päästä ton alle katsomaan tarkemmin.. Tarkotus olis että kun marraskuussa leima että siihenmennessä olis peltijutut suht kuosissa.