![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() King capin vääntövarsien kääntöElikäs semmoinen homma että vääntövarret on kiritty tappiin ja silti keula laahaa maata joten täytyis kääntää muutaman boorin verran että sais säätöjä vähän enemmän. Eilen jo yritin laihoin tuloksin.. ei tullut kun kädet kipeäksi kun isolla putkitongilla ja pajavasaralla yritin niitä irrotella. Joten onko ne ruostunut niin kiinni että tarvii pilliä kuumennukseen vai onko siinä jotain "kiinnikkeitä" jossain kohti piilossa. Ainakin yläpäässä oli räjäytys kuvassa joku suojus ja sen alla joku lukkorengas tai vastaava mutta semmoista ei kyllä siellä näkynyt.. Laitetaan nyt muutama kuva vielä selvittämään kiinnikkeitä.. etupää takapää Laitoin niihin irroitus ainetta muhimaan jos jotain vaikuttaisi..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eipä siellä nokan puoleisessa päässä ole muuta kun nuo "ruostuneet" boorit, eli pitäisi tulla taaksepäin kun ne "ankkurit" on auki takapäästä.
Lämpöä ja rostoffia : )
__________________
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ex Polunlöytäjä Viimeksi muokannut Superlite 27 : 16.07.2009 17:23 Perustelu: idiomia |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei niitä alapäitä tarvi edes irrottaa muistaakseni.
Joskus omasta käänsin niitä yläpään kiristys palikoita vaan. Niissäkin muistaakseni boorit ja irtos ihan helposti. Tietysti vääntösauva vapautettuna .
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#4
|
|||
|
|||
![]()
sulla ei näy tosiaan tuol takapääs olevan enää sokkia,tuossa hahlossa pitäis olla sellanen seekerin tapainen sokka.Ite otin tuolta etupäästä kokonaan noi jouset irti,eli ne kolme pulttia auki niin se boori osa jää siihen sauvvaan kiinni,sit saa kunnolla naputella sen boori osan irti ku on kuitenki ruostunu siihen sauvvaan kiini,tai ainaki itellä oli ja siks ei millään meinannu saada sauvvoja irti..
Ja homma tosiaan kannattaa aloittaa sillä et päästää sauvat ihan löysälle! Kovin montaa pykälää ei kannata kääntää tai ei jää yhtää kirimis varaa ku keula kulkee jo pystössä eikä jousta yhtää mihinkää... ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
sauvat oli löysällä kun yritin mutta taisin olla liian hellä kätinen.. täytyy uittaa irrotus ainetta muutama päivä ja kokeilla sitten uudelleen.. ja lämpöä jos saa tuon etupään irti kokonaan.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ei niitä sielt takapäästä kannata yrittää booreilta irti ottaa,ne niin ruostunu kiinni et ihan itkettää..
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
niin ajattelin tehdä..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: king capin vaihdeloota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 01.02.2010 23:11 | |
King Capin lisäpenkit | SamTheFrog | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.07.2007 15:39 |
King capin jarruista | ISO-A | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 31.01.2007 21:57 |
o: king capin vaihdeloota | jullej | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.08.2006 18:54 |
Q:king capin vm.86 korotus | jooppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.04.2005 22:45 |