![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Subaru ImprezaMyydään / Vaihdetaan Suomen halvin Neliveto Impreza. Tästä saa pikkulaitolla vaikka kuinkahyvän kulkineen. Itselläni ei riitä innostusta. Autosta kuvia jne. http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/2674873 Hintapyynti on tuo 1500€. Jos se ei tunnu oikealta jonkunmielestä, ei muuta kuin kertomaan sitten mitä on valmis maksamaan. Niin ja vaihdossa tietenkin otan kaikennäköistä. Turbo Patrollin tekniikka on edelleen haussa, samoiten Patrollin ovet, lokasuojat jne. jne.![]() Myydään / Vaihdetaan |
|
||||
|
||||
![]()
No annappas lista mitä kaikkee muuta tarviit ku ton paten tekniikan(sitä ei oo) nii kerron mitä multa löytyy ja sit väännetää loput rahana. Uudenveroiset etuloksut ainakin löytyy ja vaikka mitä muuta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on rakenteilla pätkäversio. Mä tarviin siihen vaikka mitä. Esim. ne etulokasuojat, ovet, jotkut siistit levikkeet, tasauspyörästön lukot kiinnostaa jne. jne. Kaikkea kannattaa tarjota...
|
|
|||
|
|||
![]()
Subaru löytyy vielä. Se olis edelleen vailla uutta kotia...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mä pidän tän Subarun vielä muutamanpäivän myynnissä, mutta jos se ei mene kaupaks, mä rupean itse laittamaan sen kuntoon. Senverran olen kysellyt että jakopää, vesipumppu ja se rikkinäinen stefa tulee maksamaan 200€. Töitä joutuu tekeen, taidoista riippuen kahdestatunnista eteenpäin. Mutta jos tää Impreza kiinostaa, se on viellä myynniissä joitainpäiviä. Onhan yks mahdollisuus vaikka turbomoottorin vaihto vanhan tilalle...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
MYYTY...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään subaru impreza stw | jansa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.10.2008 05:46 |
Myydään Subaru 2.0 GL 4x4 | Reintsi | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 30.07.2008 09:34 |
Myyty Subaru impreza -99 | Pexi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 22.07.2008 12:53 |
Mitä mieltä porukka Impreza 2.0 GL SW AWD | hamaBJ40 | Chit-Chat | 15 | 07.02.2006 12:37 |
Mitä mieltä porukka Impreza 2.0 GL SW AWD | hamaBJ40 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.01.2006 09:42 |