![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Halpoja kilometrejä!!!Myydään / Vaihdetaan Nyt olis myynnissä auto, jolla ajaminen on niin halpaa että oikein hävettää...![]() ![]() Myydään / Vaihdetaan |
|
|||
|
|||
![]()
Onko mitä vikoja? Paljonko on tiukka hinta?
|
|
|||
|
|||
![]()
Miten vaihtuis nettikone Kone-Id: 748786?????
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vikaa???... No jos oikein tarkasti kuuntelee, kuskinpuolen vetonivel hiukan ääntää. Pakoputki hiukan resonoi tyhjäkäynnillä. En tiedä onko se vika... Muuta en nyt kyllä osaa sanoa. Ja että otanko vaihdossa tuollaisen mukavan ruohonleikkurin? No otanhan minä. Minä otan mitä vain, kunhan hinta on vain kohdallaan... Joten kysyisin näin että, "mitä maksasit väliä?"
|
|
|||
|
|||
![]()
paljos tolla on ajettu?
|
|
|||
|
|||
![]()
Paljon. Eli 342tkm. Mutta vaikka tietysti tässä nyt itse kehun, noi kilometrit ei kyllä näy missään. Niinkuin tuossa Nettiauton ilmoituksessa kerron, tähän autoon löytyy täydellinen huoltohistoriikki. Ei syö öljyä, eikä kilise eikä kolise. Vaihteet toimii niinkuin tänikäisessä pikkupösössä pitääkin jne. jne. Jos joku ruuvais yhden 100tkm. mittarista pois, se menis aivan täydestä auton kuntoon nähden. Auto on kaikenlisäks siisti. Penkit on ehjät, samoiten muu sisusta. Päällisinpuolin tuon siisteyden näette kyllä ihan noista kuvistakin. Auto on alkuperäisessä maalissa.
|
|
|||
|
|||
![]()
MYYTY!!!
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Halpoja pultteja? | Topi1982 | Chit-Chat | 40 | 29.05.2011 19:32 |
halpoja autoja islannista? | toyota4x4 | Chit-Chat | 28 | 02.06.2009 20:10 |
Halpoja renkaita | sshak | Chit-Chat | 0 | 19.02.2009 10:01 |
Halpoja Swampereita | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 19.11.2005 15:08 |
Paljonko kilometrejä vuodessa | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 42 | 29.03.2005 18:31 |