![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Moottorilämmitinelementin ohmit?Mikähän pitäis olla ohmi määrä? Mulla näytti 83 Ohmia, mutta en tiedä onko toimiva koska johdot puuttuu. --Silkkihanska on paras hanska! Parempaa työkinnasta saa hakea!-- ....o_o_o_o ./| ,[_____], |¯¯¯L--O|||||||O ()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
|
|
||||
|
||||
![]()
oomi kertaa käämi, pimeänä koko lääni. Ja perään vanhan sähkömiehen viisaus: Sävy sävyyn ja loput maihin. Fysiikan peruskurssi: U=R*I ja P=U*I. ~637 Wattia jos jännite on 230 V. Kuulostaa isolta, iso on hyvä.
-Pajerolla metsään ja Zetorilla pois- ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
P=U*I & U=R*I
P U I M U R I joko leikkaa?) -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
|
|||
|
|||
![]()
Sellanen "älä kokeile tätä kotona" testicase on se, että laittaa sähköt siihen vastukseen ja mittaa virran, näin saadaan ehkä todellisempi tilanne, käytetään vaan tuota puimurin alkuosaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Itse en koskaan ääneen uskalla puhua virran mittauksesta mitään kenellekkään, koska olen huomannut että silloin tulee vaurioita ja kuolon uhreja... Kerran katselin kun sähkömies tappoi torakoita yleismittarilla, toinen piuha vaiheeseen ja toinen torakkaan kun se oli maissa. Lentää noin 10m hienon väläyksen saattelemana.
--Jos männän halkaisija on alle 400mm, se on lelu jota voi harrastaa!-- |
|
|||
|
|||
![]()
mä oon aina pitäny sähkäreitä jotenki kummina...
![]() Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Viisastelempa nyt itsekkin ! Vastus joko toimii eli vastusta löytyy tai on poikki eli ei vastusta mitattavissa. Näin mulle opetettiin joskus kansalaiskoulussa.
Epeli |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
veden lämpöanturin ohmit | pee | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.04.2005 20:11 |