![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() itronox ongelmaharri "sisu" vuolteella itronix kyselee salasanaa heti käynnistyksess, oisko bios?saako sen millään nollattua,esim pariston poisto emolevyltä tai muuta reset jippoa.tarvis koneen uralille mukaan
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse olen käyttänyt Offline NT password & registry editoria. http://pcsupport.about.com/od/toolso...linentpwed.htm Homma vaatii hieman taitoa, englanninkielen taitoa ja hermoja. Ohjelma toimii siten, että se poltetaan cd:lle tai korpulle ja bootataan ohjelma koneessa. Linkissä on aika hyvät ohjeet miten homma hoidetaan. Lopputuloksena on salasanasta vapaa tunnus tai tunnukset koneella. Itse nollaan yleensä vain Administratorin, pyyhin muut käyttäjät hukkaan ja teen itselle uuden käyttäjän. Johannes |
|
|||
|
|||
![]()
ei suostu boottaamaan millään tavaralla,ei edes alkuperäisillä windows rompuilla
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos on sellanen käynnistys salasana ettei pääse edes biosiin ennen sitä niin kusessa ollaan. Uudet turvapiirit on aika tehokkaita. Yhden roskalavalle hyljätyn dellin olen hakkeroinut auki niin että turvapiirin tietyt pinnit yhdistettiin paperiklemmarila ja saatiin kone johonkin service tilaan. Nämä on tietty pahimmillaan merkkikohtaisia juttuja kaiken lisäksi.
|
|
|||
|
|||
![]()
joo ,biossin salasanaa kerjää.sain jo ultimate boot cd:llä boottaan
mutta sillä ei ole biossin salasanahaku ohjelmaa(linux cd)mulla ois dossipohjanen cd,mut ei suostu sillä käynnistyyn. mihin kohtaan tökin niitä paperi klemmareita |
|
||||
|
||||
![]()
Kai oot jo kokeillu että mitä käy kun nappaa virransyötöt pois ja biosin patterin pois ja antaa olla vaikka yönyli että menee varmasti kaikki konkat yms tyhjiks.. Ihan varmuuden vuoksi, jos vaikka säkällä tehois
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
no,biossin paristossa ei ollu kuin 1,24V.kun seisoo ilman virtaa non tunnin
ilmoittaa cmos setings wrong cmos display type wrong sen jälkeen pääsee cmos setuppiin jossa kysy salasanaa. oisko kivoja salasana ehdotuksia. |
|
|||
|
|||
![]()
Olin äsken tossa kauklahdepajalla ja näinkin harria.Roopella oli viimetalvena sama ongelma ja siihen oli joku kohtuu helppo ratkasu
kone on ix250 ,Kannattaa soittaa roopelle |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei kai ole päässy käymään niin että patterin tyhjentyessä on kääntyny bitti päälle että salasana on päällä, ja se on satunnaista siansaksaa koska jännite on ollu mitä sattuu.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
th-700 ONGELMA | ed | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 15.06.2005 20:57 |
Ongelma? | SukiSuki | Chit-Chat | 2 | 06.06.2005 21:21 |
uaz ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.05.2003 14:41 | |
ABS ongelma | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 02.10.2002 16:10 | |
Ongelma | Lars | Rakas Päiväkirja | 0 | 06.09.2002 05:26 |