![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Iankaikkisuus taivaassa tai helvetissäMissä vietät iankaikkisuutesi? Kuolema on iankaikkisen pelastuksen tai kadotuksen alku. Luk 13:1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen. Luk 13:2 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän? Luk 13:3 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte. Luk 13:4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat? Luk 13:5 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte." Hes. 18:23 Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää? Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. RISTIN JUURELLE POLVISTUEN Tsekkaa linkki http://leewi.vuodatus.net/page/iankaikkisuus
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Niin kauan ku kirkko ei usko minun teoriaa siitä että jeesus jäi oikeesti kiini sen takia kun kaatui pappatunturilla öljymäen shikaanissa ja poltti jalkansa pakoputkesssa, jonka vuoksi ei voinut juosta karkuun. Niin en kuulu kirkkoon.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kun kadotin yhden hylsyn tossa menneenä päivänä katselin ylöspäin josko olis sieltä tullu apua hylsyn löytämiseen ja näin vain ampiaispesän joka oli ilmestynyt mun pressuhallin tukirakenteisiin.
Eli se siitä yläkerran avusta että kiitosta vaan.
|
||||
|
||||
![]()
Hihhuli.............
Luontoäiti on se joka rokkaa eikä mikään mielikuvitusolento.........NIH!
|
|||
|
|||
![]()
Jeesustelijat vois pysyä omilla foorumeillaan varsinkin jos ei ole pokkaa nimimerkillä kirjottaa.
Hävettääkö? Kyllä me otetaan yhteyttä jos kaivataan teiltä sielunhoitoa.
|
|||
|
|||
![]() ![]() Olisi samalla kysymys tämän ketjun aloittaneelle/järjestölle jota hän edustaa: Kun ilmeisesti olet jonkinlainen asiaan uskova niin laittaisitteko sivuillenne myös erillisen SELKEÄN selityksen miksi kirkko tulkitsee raamattua mitensattuun erittäin epäjohdonmukaisesti. Tarkoitan tätä viimeisimpien aikojen homo, lesbo ja muut sekopäät laki litto adoptio yms. hyväksyntää. Miksi kirkko ei ota SELKEÄÄ kantaa näihin asioihin? Ja jos kirkko suvaitsee tällaisen, jota se on pitänyt syntinä viimeisimmät n.2009 vuotta niin mitä on ne seuraavat asiat jotka poistetaan tästä syntien listasta jos ajatellaan aikaa pidemmälle ja kirkon moraali on sitä miltä se nyt näyttää niin kukaan ei voi tehdä syntiä koska kaikki sairaammatkin teot hyväksytään kun niille saadaan riittävästi julkisuutta. Meneekö ajansaatossa raamattukin samojen kirjoittamaksi ku Seiska. Tarkoitukseni ei ole pilkata. Vaan kysyä miksi syyllistää ja saarnata jos seläntakana sallii ja sitä harjoittaa. Tuon selkeä kohdan voi käsittää, että ilman liian hienoja sivistyssanoja ja arvoituksia, koska kysyjä on tyhmä. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos helvetissä ei ole tosi-tv:tä, niin kyllä minä siellä pärjään. Muutenkin tykkään lämpimistä paikoista. Saako taivaassa paneskella ja ryypätä...? Ihan edes sillai nätisti. Sanokaa nyt joku asiantuntija.
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mie uskon viinaan, humalaan ja iänkaikkiseen krapulaan. joka pihisi pyhästäs sokerista ja kävi yhdessä hiivan kanssa
ja nousi kolmannella kulauksella päähän. kippis.
|
||||
|
||||
![]()
Jessestä on jokaisella mielipiteensä, musta se oli kunnon offari kun se pelasti yhdenkin huoran jota papit oli käyny naimassa mutta paljastuttuaan yrittivät kivittää muijan. Entäs muut köyhät ja syrjäytyneet joita valtaeliitti hyväkskäytti kun elukoita, pakkohan tollanen häirikkö oli eliminoida. Jotain tuttua nyky-yhteiskunnan kanssa...? Ja moni pappi on täsmälleen samanlainen kun sillonkin, hane sekä komk pistää hyvää settiä tuosta.
On kyllä aavistus että tässä uskonto/aate -tuubassa riittää skeidaa enemmän kun kaikkien jänkäreittien yhteenlasketussa mudassa, vaihtoehto kaks vois olla offipalstan siivoaminen tämmösistä heti kättelyssä? Tsitsättiä ei pian pääse läpi kovimman luokan monsterillakaan koska hihhuleita on oikeesti kymmeniätuhansia ja kaikki kipeet vielä sen päälle ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä uskoo vain kaikkeen konkreettiseen, kuin esimerkiksi RAHAAN.
Ja rahallahan taas voi pitää HELVETISTI hauskaa ![]() Mitä tän kaiken jälkeen ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hes. 18:23 Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?
liittyykö toi löyhästi offroadiin? pois teiltänsä ja elää. Hei siinä meille takalasitarra!, koko litania... ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ja minä kun luulin, että täällä on fiksua porukkaa...
...enkä ole topicin aloittaja... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No mut raamatussahan luvataan että naapurimaan kansalaisia voi pitää orjina, ja jostain pienestä rikkeestä sai kivittää kuoliaaks ja mitähän noita kaikkia oli kun ei muista enää.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mikä oli jeesuksen toinen nimi? Tietääkö kukaan.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Useesti kuullut amerikkalaisten sanovan säikähdettyään "Jesus Fucking Christ!!!"
että oisko se sitten? |
|
||||
|
||||
![]()
No mutta onhan kristinuskossa monta hyvää juttua jota kannattaisi noudattaa, tässä lehtileikkeessä on mainittu muutama. Jotkin ehkä pistää epäilyttämään mutta jos kerta iso kirja käskee niin...
Disclaimer: en kuulu kirkkoon periaatteellisista syistä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()