Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.05.2009, 09:09
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

subbarin korotus


pihalla makaa 80 luvun 4wd subbari ja se pitäisi saada mahdollisimman korkeksi ( 35" gummit) ja tietysti niin halvalla ja helpolla kuin vaan mahdollista ja vieläpä lailliseksi,kertokaa te viisaat alan miehet ideanne!! lyödäänkö lisää lehtiä vai mikä on viisainta? ajettavuus on sivuseikka!!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.05.2009, 13:49
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Varmasti halvin ja miksei helpoin tapa korottaa rungollista autoa on nostaa koria rungolta. Lain mukaan siitä välistä saa nostaa 75mm. Kuluerän muodostaa itse korotuspalat ja pitemmät pultit. Itellä ei ole minkäänlaista kokemusta subbarista, niin en tiedä joutuuko tekeen jotain ohjausakselille, jarruletkuille tahi jollekkin muulle. Todennäkösesti ainakin tuolla kolmen tuuman korotuksella joutuu korotuksen eteen muutakin tekeen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: 245/75x16 Bfg A/T + Subbarin 8 pult. orig. vant AriW O/M/V Renkaat ja vanteet 0 29.04.2008 13:06
lj-70 korotus? ohvipete Tekniikka & Jutustelu 18 03.04.2008 14:28
LJ:n korotus Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2007 14:30
hj 60 korotus Tekniikka & Jutustelu 3 23.03.2006 11:15
HJ-61 Korotus M_H Tekniikka & Jutustelu 2 25.10.2005 11:55


Sivu luotu: 21:50 (GMT +2).