![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() La-puhelimen toimiva mikkiOstetaan Elikkäs jos jollain on Mocoma 27 sopiva ja toimiva mikki etullisesti, niin kiinnostusta olisi.Puh.0500-744668 markus.rinne@jumissa.com Ostetaan |
|
||||
|
||||
![]()
Kuis monta kymmentä sää tarviit???
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
ihan yks riittää näi aluks
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, löytyy. Koskas haet?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Varmaa täytyy tossa joku ehtoo ajella, ku töistä pääsee ja sä oot kotona
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ny mä oon jo Loimaalla hoidettavana, tänään siirrettiin. Kumpi Mocoma sulla on, uus vai vanha?
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs ne tunnistaa? Am/Fm vai pelkkä Fm tai jtn..? Kun meillä on 3 noit kaksseiskoja ja yhdes tais olla am/fm valinta...
|
|
|||
|
|||
![]()
Sorry nyt vaan mutta oli pakko sotkeutua tähän(kin)...
Onko mikin liitin 5 piikkiä ja muovinen vai 4 piikkiä ja metallinen? Ohessa mocomia eli alhaalta ylös 27,45,99,59. 45 on am/fm kone, kytkin on tuo keskimmäinen. Alempi mikki alkuperäinen mocoma 27 ja 45. Ylempi mikki alkuperäinen mocoma 59 ja 99. Viimeksi muokannut Patu925 : 02.09.2009 19:52 Perustelu: kuvasta ei saanut selvää |
|
||||
|
||||
![]()
Juuri näin, en kerenny aiemmin vastata, mut Patu kerkes. Molempia malleja kyl löytyy...
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia selvennyksestä, eli yhdessä autossa on tuo 45 ja muutama 27, loput on 59:ä ja 99:ä.
En ollu kiinnittäny tuohon 27/45 mallimerkintään sen enempää huomiota kun ovat saman näkösiä ja vaikka se noinkin epäselvästi etutaulussa lukee ![]() Rompe 1 lupas myydä 27/45 mikin tai mahd. koko elimen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LA- puhelimen virtajohto | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.04.2008 14:46 |
Puhelimen kytkentä epäonnistui. Ota yhteys.... | MäIte | Hardware | 0 | 23.11.2007 07:33 |
O: valovirta mikki | junnu78 | O/M/V Muut | 0 | 17.09.2006 09:08 |
O: la puhelimen antenni ja antennin johto.ostettu | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 11.08.2006 13:21 |
M: Kemppi 150 kempomat Mikki #NYT KUVIA# MYYTY | juha_t | O/M/V Muut | 21 | 13.06.2006 21:40 |