![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() l-200 offset ongelmaMoro, Aatteli kysellä täältäkin kun ongelmana on 31x10,5r15 renkaiden muutoskatsastus gen1 mitsu l-200. Muuten onnistuu kyllä, mutta noi renkaat on semmosilla vanteilla joilla et on 10 ja näin ollen raideleveys kasvaa liikaa ja leimaa ei tipu. Mistäs löytyis 8x15 6pulttiset vanteet 20 et:llä?? Ja kyllähän noita 90-luvun alkupään l-200 mitsuja on leimattu 31 renkailla, että mimmosilla vanteilla on saatu kelpaamaan leimakonttorilla?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla on jotaa, haulla varmaan lisää: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=12794
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
renkaat fedima extreme evolution 31"X10,5"X15
vanteet TML rock crawler 37 15X8 ja -20et Itsellä tommoiset L200 -92:ssa alla ja otteessa. Raideleveys kasvoi noin 80mm, eikä ota koriin kiinni, tosin koppaa nostettu 77mm. Vanteet ja renkaat hommattu http://www.offroadtarvike.fi |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joo toi on kyllä hienoa kun joillain konttoreilla on niin tarkkaa kaikki ja toisilla taas ei.
Vaikka taitaa olla katsastusmies tehny laittoman päätöksen kun on ton 80mm raidevälin muutoksen hyväksynyt. Torstaina oikein yhdessä tavattiin sen katsastusmiehen kans lakikirjasta, ettei raideväli saa muuttua ilman aken poikkeuslupaa yli 30mm. Enpä kyllä taida mennä auravarustusta muutoskatsastamaan samalle konttorille, ottavat varmaan kilvet pois kun on edes suunniteltu jotain vaarallista. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
offset kyssäri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.08.2007 20:51 | |
Patrollin offset...? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.02.2007 11:17 | |
Nivan offset | eero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.10.2006 20:35 |
BJ-40 ja offset | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.03.2006 12:36 | |
Offset | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.02.2004 14:20 |