Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2009, 18:16
sutsuki410:n Avatar
sutsuki410 sutsuki410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.09.08
Sijainti: kauhajoki
Viestit: 255
Perusasetus

sj410 ohjauslaitteistoon tarttis apuja!


siispä onkelma tämännäköinen kun tuossa mun suikassa on soa korotus ja siihen ei sopinut alkuperäinen ohjausvarsi kun pökkää jouseen siispä väänsin siihen pari mutkaa ja vahvistelin sitä 10mm levyllä. luumäellä sitten tuli tuomio tuosta varresta että ei saa olla tommosia.. vaikkakin katsastettu tolla varrella kolme kertaa ja on asemalla kelvannut kyllä. mutta siis tilasin calminin varren simpukkaan 3" tiputtavan ja suoran tangon väänetyn tilalle mutta mutta eihän se stana riitä tuo kolma tuumaa vaan pitäs tiputtaa vielä 50mm. eli kuinka näitä on toteutettu valmiista palikoista kun ei calminilta ainakaan löytyny 410 paloja millä muuttaa raidetangon ja sen ohjausvarren aksilan yläpuolelle????? ei millään viittis alkaa laittamaan jousia takasi aksilan alle että saa tuon ohjauksen alkuperäiseksi. söörtsillä yritin katella mutta en löytäny mitään hyvää kuvaa enkä juttua aiheesta.

__________________
________________________________________

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.04.2009, 07:23
PitBull PitBull ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 16.05.07
Sijainti: Siuntio
Viestit: 471
Perusasetus

Oikean puoleisella ohjauksella varustetusta autosta varsi. Kiinni nurinpäin, eli mutteri alapuolle kiinni. Näin saa varren jousen yläpuolle.
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2009, 09:55
HELLE:n Avatar
HELLE HELLE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.07
Sijainti: kymi
Viestit: 273
Perusasetus

itse tein aikoinaan suikkaan soan ja tilasin siihen koopeelta jousipedit ja uuden raidetangon missä ohjaus varren kiinnitys toisella puolella ja käänsin raidetangon kääntöpäiden yläpuolelle. koopeelta saamien ohjeiden mukaan ja hyvin pelas ihan suorilla varsilla, ja raidetankoa lukuun ottamatta orkkis osilla.
__________________
-WHISKILLÄ SIITÄ SELVIÄÄ-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.04.2009, 13:02
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.268
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthr...light=Hi-Steer
http://forums.offipalsta.com/showthr...light=Hi-Steer
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.04.2009, 15:10
sutsuki410:n Avatar
sutsuki410 sutsuki410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.09.08
Sijainti: kauhajoki
Viestit: 255
Perusasetus

täytyypi kilautella koopeelle ens viikolla. KIITOS neuvoista
__________________
________________________________________

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lisävaloja suzuki sj410 vm-83 tarttis aupua!! Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 02.11.2008 20:57
O: Tarttis vaihdelaatikko sj410 -83 TommyS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.02.2007 17:40
Apuja Tarttis Tekniikka & Jutustelu 9 07.11.2006 19:09
Nyt tarttis neuvoo, suska sj410 -85 laturi Samppa Tekniikka & Jutustelu 1 01.06.2005 22:24


Sivu luotu: 15:16 (GMT +2).