Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.04.2009, 19:18
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

HJ 60 murikka


Pitäs kemppi lukko tehä hoojiin takaperään. Häiritseekö kitkalukko aikomuksiani? Toinen juttu, Käykö etu murikka kaikkine höysteineen taakse ja toisin päin? Jos käy niin kitka eteen ja kemppi taakse. Taka perä on mallia vetari kuudella pultilla kiinni navassa. En enää muista noita pulikevennetty ja täyskevennetty juttuja...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2009, 19:32
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

kitkastahan saat satarosenttisen kun ruuvaat sen tarpeeksi kiriälle, ei varmasti luista..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.04.2009, 20:24
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

lainaan vähä topiccia, tarttis takalukkoo kanssa kiriä, mitenkäs se homma tapahtuikaan?
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.04.2009, 21:22
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.730
Perusasetus

teillä lojuu nurkissa kumminkin hajonneita pikkurälläköitä!
niin siitä kun laittaa sen laikan kiristys "mutterin" sinne jousen päähän ja kiristelee huolellisesti sen kitkapakan pultit kireeseeen niin pitäis tulla aika kiree. ei lipsu ja jos luistaa hetken niin sen jälkeen puree kiinni.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.04.2009, 21:26
ventora ventora ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: lohja
Viestit: 611
Perusasetus

ei sinne summassa shimmiä laitella,auki ja mittaa mitä menee tai toinen jousi sisälle.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.04.2009, 22:23
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Ei siis voi kempittää?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.04.2009, 22:25
Rytö:n Avatar
Rytö Rytö ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.01.08
Sijainti: Tohmajärvi, Finland.
Viestit: 580
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja härdelli Näytä viesti
Ei siis voi kempittää?
Eikös nuo käy vaihtaa eestä taaksekkin,kitka ees ja avonainen taas...?
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.*
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.04.2009, 22:27
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Niin, en tiedä. En ole perehtyny hoojiin aksuloihin. Kai niistä joku jotain tietää.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.04.2009, 22:30
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Käy suoraan päikseen. Eli kitkamurikka eteen ja etumurikkaan sähköliimaa ja asennus taakse.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 08.04.2009, 22:34
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Hyvä Hyvä ja kiitos yksiselitteisestä vastauksesta. Mukava pohtia taivasalla noita juttuja ja pimeäkin saattaa yllättää. On toistaiseksi pohjolan talli pikkisen karu
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 08.04.2009, 23:18
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

No eikös sen kitkankin voi kempittää jos nyt välttämättä haluaa tasauspyörästön tuhota?
Varmaan jostai löytys "pikkuvikaisia" tasauspyörästöjäkin?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 08.04.2009, 23:21
Rytö:n Avatar
Rytö Rytö ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.01.08
Sijainti: Tohmajärvi, Finland.
Viestit: 580
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
No eikös sen kitkankin voi kempittää jos nyt välttämättä haluaa tasauspyörästön tuhota?
Varmaan jostai löytys "pikkuvikaisia" tasauspyörästöjäkin?
Tai sitten voihan sinne avoimeen lykätä tommosen "riksrakspoks"-tyyppisen lukon,aussien tai quik-lokin...
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.*
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 09.04.2009, 04:43
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Nyt tehdään tosi halvalla En raaski ostaa edes sivuikkunaa vänkärille saati sit joitain tehdasvalmisteisia lukkoja.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 09.04.2009, 12:16
Skaleton Skaleton ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.04.09
Sijainti: Hewitt'ss in nevada
Viestit: 100
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja härdelli Näytä viesti
Nyt tehdään tosi halvalla En raaski ostaa edes sivuikkunaa vänkärille saati sit joitain tehdasvalmisteisia lukkoja.
Jos perä on puolikevennetty niin tässä halpa vinkki

Tyhjennä perä (siis edestä taakse siirtyvä kitkaton) pienimmistä rattaista, niistä tasausrattaista siis ja tapeista sun muista ja tee vastapalat vetareiden rattaille sopivista teräslevykiekoista ja hampaankokoisista jätepaloista. Sitten pakkaat väliinjäävän tilan teräslevykiekkoja täyteen ja hitsaat sen verran lujaan ulkokehältä kiinni ettei irtoa toisistaan. Älä hitsaa mihinkään tojota-merkkiseen rautaan niin saat laikattua sen sitten irti ja perä säilyy ehjänä kun haluatkin vaihtaa sinne kalliita lukkolaitteita tai katkenneen vetoaksulin ehjään. Eli tää on sellanen irrallinen osa joka vaan lukittee vetarirattaat sopivasti toisiinsa, pieni välyskin saa olla, se ei haittaa. Joskus aikana ennen evoluution alkua tuli tämmönen tehtyä Bj:n perään ja hyvin on kestäny. Toki tehot on olleet pienet mutta vääntöä kohtalaisesti kun kokonaisvälitys on yli 300
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 10.04.2009, 05:50
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Mikäköhän öljy olisi käypästä toyotan kitkalukolle, pikasementtikö? Sisällä on nyt mitälie lsd öljyä, eikä tunnu pitävän. Jousi tiukattu niin kireelle ku mahdollista. Ajan puutteen vuoksi jäi tuo kitka vielä taakse...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n murikka BÄLÄ Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2007 11:59
O: LJ tai Hilux 4.88 murikka IironSika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.07.2006 19:09
O:läjään etu murikka kares O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 17.05.2006 11:43
O:hiluxin murikka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.04.2006 20:48
m:hj 60 etu murikka BERTTA O/M/V Muut 1 23.11.2005 21:34


Sivu luotu: 16:25 (GMT +2).