![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() HJ 60 murikkaPitäs kemppi lukko tehä hoojiin takaperään. Häiritseekö kitkalukko aikomuksiani? Toinen juttu, Käykö etu murikka kaikkine höysteineen taakse ja toisin päin? Jos käy niin kitka eteen ja kemppi taakse. Taka perä on mallia vetari kuudella pultilla kiinni navassa. En enää muista noita pulikevennetty ja täyskevennetty juttuja...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
kitkastahan saat satarosenttisen kun ruuvaat sen tarpeeksi kiriälle, ei varmasti luista..
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
lainaan vähä topiccia, tarttis takalukkoo kanssa kiriä, mitenkäs se homma tapahtuikaan?
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
teillä lojuu nurkissa kumminkin hajonneita pikkurälläköitä!
niin siitä kun laittaa sen laikan kiristys "mutterin" sinne jousen päähän ja kiristelee huolellisesti sen kitkapakan pultit kireeseeen niin pitäis tulla aika kiree. ei lipsu ja jos luistaa hetken niin sen jälkeen puree kiinni. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ei sinne summassa shimmiä laitella,auki ja mittaa mitä menee tai toinen jousi sisälle.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei siis voi kempittää?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eikös nuo käy vaihtaa eestä taaksekkin,kitka ees ja avonainen taas...?
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Niin, en tiedä. En ole perehtyny hoojiin aksuloihin. Kai niistä joku jotain tietää.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Käy suoraan päikseen. Eli kitkamurikka eteen ja etumurikkaan sähköliimaa ja asennus taakse.
__________________
Sika ajaa Possulla |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä Hyvä ja kiitos yksiselitteisestä vastauksesta. Mukava pohtia taivasalla noita juttuja ja pimeäkin saattaa yllättää. On toistaiseksi pohjolan talli pikkisen karu
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
No eikös sen kitkankin voi kempittää jos nyt välttämättä haluaa tasauspyörästön tuhota?
Varmaan jostai löytys "pikkuvikaisia" tasauspyörästöjäkin? |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tehdään tosi halvalla
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tyhjennä perä (siis edestä taakse siirtyvä kitkaton) pienimmistä rattaista, niistä tasausrattaista siis ja tapeista sun muista ja tee vastapalat vetareiden rattaille sopivista teräslevykiekoista ja hampaankokoisista jätepaloista. Sitten pakkaat väliinjäävän tilan teräslevykiekkoja täyteen ja hitsaat sen verran lujaan ulkokehältä kiinni ettei irtoa toisistaan. Älä hitsaa mihinkään tojota-merkkiseen rautaan niin saat laikattua sen sitten irti ja perä säilyy ehjänä kun haluatkin vaihtaa sinne kalliita lukkolaitteita tai katkenneen vetoaksulin ehjään. Eli tää on sellanen irrallinen osa joka vaan lukittee vetarirattaat sopivasti toisiinsa, pieni välyskin saa olla, se ei haittaa. Joskus aikana ennen evoluution alkua tuli tämmönen tehtyä Bj:n perään ja hyvin on kestäny. Toki tehot on olleet pienet mutta vääntöä kohtalaisesti kun kokonaisvälitys on yli 300 |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Mikäköhän öljy olisi käypästä toyotan kitkalukolle, pikasementtikö? Sisällä on nyt mitälie lsd öljyä, eikä tunnu pitävän. Jousi tiukattu niin kireelle ku mahdollista. Ajan puutteen vuoksi jäi tuo kitka vielä taakse...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n murikka | BÄLÄ | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2007 11:59 |
O: LJ tai Hilux 4.88 murikka | IironSika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.07.2006 19:09 |
O:läjään etu murikka | kares | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 17.05.2006 11:43 |
O:hiluxin murikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.04.2006 20:48 | |
m:hj 60 etu murikka | BERTTA | O/M/V Muut | 1 | 23.11.2005 21:34 |