Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.03.2009, 21:22
peraaa:n Avatar
peraaa peraaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.08.08
Sijainti: Itä-Suomi
Viestit: 238
Perusasetus

HJ-60 ja -61 syöttöpumpuista tietoja?


Noniin. Nyt kaivataan faktaa, eikä mutua HJ-60 ja HJ-61 pumpuista. Haulla en löytänä.

1. Käykö HJ-61:n pumppu suoraan HJ-60 tilalle H2:n?

2. Millainen homma vaihtaa?

3. HJ-60 7mm elementit? HJ-61:n mitkä? 9mm??

__________________
MAASTURISTIT RY

Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins
EX: BJ-42 4.0l diesel (2H).
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.03.2009, 21:49
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

kuusykösessä pitäs olla 9mm tapit, äkkiseltään manuskan vilkaisulla pitäs mennä heittämällä...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2009, 22:24
peraaa:n Avatar
peraaa peraaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.08.08
Sijainti: Itä-Suomi
Viestit: 238
Perusasetus

Eli lisää löylyä tiedossa... Osaakoa pumpun vaihtanut kertoa vastaan tulevista ongelmista?

Niin ja mites HJ-61:n syöttöpumppu toimii H2:ssa? Puhallinta odotellessa..
__________________
MAASTURISTIT RY

Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins
EX: BJ-42 4.0l diesel (2H).

Viimeksi muokannut peraaa : 19.03.2009 23:53
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.03.2009, 06:45
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

olisko kuitenkin niin että 61:n on tdi tekniikan kone eli suora ruiskutus palotilaan ja 60:n vanha esikammio kone ruiskutuspaineet erilaiset.
bosch-merkkiset pumpun osat(ahdon alaisen syötön säätö) käy suoraan kiinni 60:n pumpuun, lienee aihettä käsitelty palstalla.

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 20.03.2009 06:49
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.03.2009, 07:25
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.730
Perusasetus

hp dieselin ukko meinas ettei se kone tiedä mistä pumpusta se aine tulee kun tulee vain oikealla hetkellä!

tarkoitus ainakin kokeilla tollasta pumppuvaihtoo keväämmällä!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2009, 09:52
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
olisko kuitenkin niin että 61:n on tdi tekniikan kone eli suora ruiskutus palotilaan ja 60:n vanha esikammio kone ruiskutuspaineet erilaiset.
bosch-merkkiset pumpun osat(ahdon alaisen syötön säätö) käy suoraan kiinni 60:n pumpuun, lienee aihettä käsitelty palstalla.
kuuskympin suuttimet säädetään 160-180bar paineelle, kuusykösen 200-210bar paineelle, sen verta on eroa ainakin painepuolella....
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.03.2009, 12:29
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ruiskutuspaineen määrää suuttimet, ei pumppu. Erona 61:n pumpussa on elementtejä käyttävällä nokka- akselilla oleva tukilaakeri tuon korkeamman paineen takia, eli kestää pienemmillä paineilla esikammiokoneessa vaan paremmin. Jos mekaanisesti käy paikalleen, ei ole estettä. Säädöt on sitten toinen juttu, mutta siitähän selviää ruuvaamalla.

timop
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tietoja wagoneerista -Epeli Chit-Chat 7 22.07.2010 09:23
Casanovaspeedshack TIETOJA? Kelkkakurko Tekniikka & Jutustelu 5 05.03.2009 16:01
Tietoja 4Runnerista, please Tekniikka & Jutustelu 5 03.02.2006 18:59
PORTAALI TIETOJA JERKKU Linkit 2 28.07.2005 07:38
tietoja -94 vettestä Vuosimallit 1984-1996 4 31.03.2003 11:33


Sivu luotu: 05:42 (GMT +2).