![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() pätkä pajero osinaMyydään Myytävänä -83 pätkä pajero osina tai kokonaan. Autoon vaihdettu 2,5TDi kone, laatikko sekä jakolaatikko. Nämä hyvässä kunnossa mutta muuten purun eessä oleva rovi. Löytyy myös muita osia uudempia sekä alkuperäistä kysy reippaasti. Esim kierrejousi perä taakse sekä saman sarjan etuperä. Osat 30km oulusta etelään.040-5706816 Myydään |
|
|||
|
|||
![]()
Auto löytyy vielä ja siis malli on pätkä joka on vielä kilvissä sekä leimattu 2+2 eli kovat penkit takana sekä saa ajaa satasta ken uskaltaa. Tästä koko rovi jollekkin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hitto vielä uudestaan siis autoa EI ole leimattu ja aika työn takana onkin jos meinaa leimata. Kirjoitus paholainen pääsi väliin.
|
|
||||
|
||||
![]()
paljonkos maksaisi kone laatikot kardaanit?
|
|
|||
|
|||
![]()
Paljonko maksaa koko rovi tai sit polttoainetankki?
|
|||
|
|||
![]()
Niin tonnilla oon kaupannu koko autoa kaikkineen. Kone ja laatikko sekä jako laatikko ovat hyvässä kunnossa joten siitä voi laskeskella osien hintaa. Jos joku ottaa koneen ja laatikot irti niin korin saa minun puolesta viedä romuraudan hinnalla pois. Mutta kuten olen sanonut nuo liikunta elimet ovat siis tysin kunnossa joka oikeastaan on koko auton arvo. Jos 600-700 laskee täydelliselle koneelle hintaa niin loput ei pitäis olla hinnan kiroissa.
Mutta edelleen kuuluutan että jos joku ottaa koko hoidon niin mulle paras. |
|
|||
|
|||
![]()
Ei tarvii räjähtää, tää on vaan mun mielipide, mut jos tonnin koitat saada ni siksi se seisoo vielä sun pihassa.
|
|||
|
|||
![]()
Siksi olen sanonutkin että auton saa romuraudan hinnalla mutta kone ja laatikot maksaa. Minusta 30-40 000km sitten täysin rempattu kone pajeroon on kuitenkin usemman satkun arvonen kuten myös laatikko.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.02.2014 21:37 | |
M. pätkä pajero osina tai kokonaan | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 08.07.2008 16:26 | |
Myyty.PAJERO PÄTKÄ OSINA(kokonaan) | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 15.03.2008 07:50 |
Myyty Pätkä Pajero -88 osina*osille hintoja* | -71 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 25 | 18.02.2008 19:34 |
-85 Pajero Pätkä myydään osina | O/M/V Muut | 12 | 23.01.2006 17:50 |