![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ruisku Rangen koneeseen?Tuppaa noi kaasarit ärsyttämään... varsinkin noi juuttuvakurkkuset Kuis paljon on Rangen kone muuttunut välillä Zenith-kaasarit - mikälieruisku. Onks eroo paljolti muualla kuin imusarjassa? Tietty varmaan on myös YKK-anturi johonkin ripustettu jne... Eli yleisesti sanottuna onks se ihan tuhoon tuomittu ajatus varustaa konetyyppi 11D09868A CR 9,35:1 jonkun sortin ruiskulla, muullakin ku paloruiskulla!! Ja jos on, niin missähän hintahaarukassa romut liikkuu? Jos ei, niin sanokaa ihmeessä miten ne kaasarit saa toimimaan kimppaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Käytä kaasarit asiantuntijalla jos ei oma hermo riitä - must ei maksa vaivaa ruveta muuttelemaan ja oikeesti juuttuvakurkkuset on hyvät kun ne toimii ja on säädöissä - eikä toi efi 3.5 vielä ainakaan mua o vakuuttanut taloudellisuudellaankaan
![]() ei se satu... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on meinannu Efi-romppeet lentää jo monesti roskapönttöön! Mikähän siinä taas on ku kylmänä meinaa tukehtua,vaikka kokeilin kuristaa kylmärikastimen letkua- ei vaikutusta? Tuossa harrastuspelissä on alkuperäiset "altasäädettävät" römppäset ja on toiminu hyvin!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
hei mä just aamul vaihdoin termarin ja kylmäkäyntianturin, vaikeammin vaihdettava niist kahest eli se pienempi ja avot - kylmäkäynti ookoo ja turha römpötys jäi vek !!! Nyt ku keksis viel minkä pitäs korjata tyhjäkäyntiä ku mul on ihan hengetön ilman kaasua - sammuu esim rattia kääntämällä... -pee-
ei se satu... |
#5
|
|||
|
|||
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kaasarit saa toimimaan suht pienellä vaivalla. Osta korjaussarjat, ne vähän kalliimmat kalvot ja sit vielä uudet neulat ja niiden suutin putket (nää on vähän tyyriimpiä). Huolellinen asennus ja säädöt sit vaan kohalleen (vain bensapinta, synkkaus ja neulan korkeus). Jos muut systeemit kunnossa niin kone toimii kaikissa tilanteissa täysin moitteetta. Eikä safarille tartte mukaan muuta kuin uimuriventtiilit, kalvot ja toimiva varabensapumppu sekä metri letkua klempsuineen. Niillä selvität kaikki ajateltavissa olevat viat. No, jos oikein haluat maalata seiniä mustiksi niin ota kohot kans.
Tietty kaasuläpissä olevat pienet läpät voipi tinata kiinni jos tyhjäkäyntiä ei saa muuten tarpeeks alas (jouset kuoleentuneet?) ja jos akseleiden puslat on ihan finaalissa ni vaihda nekin. Taas voit ajella sata tuhatta koskematta kaasareihin. Tapsa - - Why golf when you can have sex ? - - - - Wisdom is what comes from making a shitload of mistakes - - - - Ne ovat karkaistua adamantiumia ja minä osaan lentää - - |
#7
|
|||
|
|||
![]()
onhan toi kuitenkin ainoa kaasari tyyppi mikä toimii metsässä,tai sitten on siirryttävä ruiskuun.
mulla olis kanssa keksittävä jotain ton tojo fj55 f malli koneen kaasarin tilalle. toi strömppä kaasari olis kova juttu niin jäis ne koneen köhimiset pois. hankaluus on vain imusarja vakiona 1-6 sarja, nii ton f koneen tilavuus oli kutakuinkin 3.9l. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jassoo.
Kait se sit on helpointa toteuttaa komentojono "pura ja kokoa kaasarit" jos ne kerran on luotettavasti muilla toiminu. Mutta millähän Co-arvolla ootte Rangejanne runnonu, Alkua päälle huomasin että 9 on liikaa ![]() \\alkuunlaittanu anonyyminä Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
5.7 V8 RUISKU SYTYTYSJÄRJESTYS | LETUKKA-89 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.03.2008 23:30 |
M: boschin ruisku | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.01.2007 09:21 |
O: Volvo B30 A koneeseen ruisku | mpa567 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 02.07.2006 17:00 |
22RE ja ruisku | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.05.2006 15:21 |
Rangen koneeseen tiivari sarja mistä??? | Maajussi | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.04.2006 19:03 |