![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() *Offareille*Myymälämme on uudistunut ja valikoima lisääntynyt Offareille kilpailukykyiseen hintaan
|
||||
|
||||
![]()
Olikos tää niinkuin mainos?
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä ja maksettu, ettei tule sanomista.
|
||||
|
||||
![]()
Upataan vähän, muutatama offari on jo aktiivisesti tullut asiakkaaksi ja varmaan on olleet tyytyväisiä, toivottavasti. Kaikkea kivaa on hankittu myytäväksikin ja olettaisin että varsin kilpailukykyiseen hintaan, en ole mitenkään ns. rajannut asiakkaita, mutta sanotaanko näin että kaikki jotka näitä sivuja yleensä lukee käyttävät tilaisuuttaan hyväksi ja hyvä niin, SIIS ISO KIITOS näille veijareille !!!
Niin ja nähdään taas joissain offauksissa
|
||||
|
||||
![]()
mitähän myymälänne myy?????????????? muuten ihan hyvä mainos
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onhan tossa linkki kotisivuille.
|
|
||||
|
||||
![]()
silmälasit jäi optikolle
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Työkaluja OFFAREILLE | sjeeppi | Chit-Chat | 14 | 03.06.2007 09:14 |
Tervehdys kaikille offareille! | Powerbender | Chit-Chat | 18 | 11.01.2007 21:59 |
Askartelua offareille | Ex_inkkari | Chit-Chat | 2 | 16.11.2006 21:02 |
Kodinkoneliike lähettää terveisiä Offareille | pee | Chit-Chat | 3 | 17.02.2006 20:31 |
Maa-aluetta Offareille ostamassa? | SuurSyömäri | Chit-Chat | 40 | 24.03.2005 12:15 |