![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() patrol 3.3d vm 83sen termarinkoppaOstetaan juu,elikkä kun ne 3 pulttia olin vääntänyt poikki sain vielä termarin kopan paskaksi,eli jos jollain moinen olisi ostaisin mielelläni jalankanssa tai ilman. tarjotkaa. maili. verkki@hotmail.com ja numeroni on 0451240279Ostetaan |
|
||||
|
||||
![]()
multa löytyis se koppa ja uus 88 asteinen termari. yht 20 egee.
T:JAPI kotka 045-6508038 |
|
|||
|
|||
![]()
laitoin tekstiviestiä....suurkiitos jo etukäteen....t: westerberg rajamäki city
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko tällä kiire?
Mulla ois ylimääränen se alaosa. Se alaosa käy myös pick-up:in neloskoneesta mut niissä yläosissa on pikku eroja. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
se alaosa olis tosi jees ku tosta ne pultit poikki ja ei tarttis kaivella niitä natsoja nyt heti.mitä se maksais? t:veka rajamäeltä |
|
|||
|
|||
![]()
Nii sillä kyselin kun ens viikonloppuna meinasin mennä käymään kotipaikkakunnalla jossa mun romu-varasto siaitsee niin saisin sen sitten vasta seuraavalla viikolla lähölle. Täytyy kattella se tosa vkl jos tulee tuolla käytyy. Ni jos et oo ens viikollakaan löytäny tollasta mistää ni täytyy sit lähetellä se oma. Oisko vaikka 35€+pk liikaa.
Tietääkö joku muuten et onko noissa vm-eroja??? |
|
|||
|
|||
![]()
Jees eli nyt on koppa kädessä. Vieläkö tarttet? Tohon ei tosiaan oo sitä kantta kun tuo ol tosa varamoottorissa ja sen mukana ei kantta tullu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Patrol GR -91 | joker | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.09.2008 12:43 |
O:Patrol | komu | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 02.03.2008 21:57 |
M: Patrol -84 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 31.08.2007 07:35 | |
SS PATROL | regular | Maasturiprojektit | 5 | 07.02.2007 22:12 |
M Patrol -83 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.03.2006 00:09 |