![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Pajerolla orginal tai standar luokkaan?Kovasti mieluusti kuulisin kommentteja niiltä jotka on jo kokeillut pajeroa suunnistuksessa. Itseä tekis kovasti mieli lähteä kokeilemaan, jos tiimin saa kasaan ja "rahoituksen". Monen mielestä tässä ei varmasti järkeä, mutta eihän kyseessä olekaan mikään viisaus testi, vaan saa olla kaiketi ihan ittenään mukana menossa. ![]() Harmi ettei täällä länsi-suomessa ole tänä vuonna kisaa.
__________________
www.mitsubishi4wd.com |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole luokalla niin väliä, kun yleensä samat rastit kaikilla.
Ja kärkimiehet hakee melkein kaikki rastit luokasta riippumatta. Sitte tietysti jos on eri rastit luokilla, niin voi päästä pienemmissä luokissa vähän helpommalla. Hyvät vinssit vaan molempiin päihin, niin pärjää hyvin. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onhan vitaraa ja hiluakin risu keulalla ja ajavat suunnistus kisoja ni miksei pajerollakin!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() awd... meet sekaa vaa |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Juuri katselin pitkästä aikaa läpi 2006 lapland trophyn ja muutamia pajeroita siellä oli kalustona. Siinähän niitä vinssattiin yhtälailla kuin muitakin autoja.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ite visioin joskus että pätkämallin gen2 korinen pajero,takana vakiona lukko ,eteen arb,korin korotus 35x16 boggerit ja täys alustan panssarointi,eteen ja taakse hyvät vinssit ja kaikki ylimääräinen autosta pois niin ei mikään mahoton tonnikeiju ja varmasti olis kestänyt kohtuudella ja kyllä tollasella varmasti vois ajaa palkinto sijoista modissa tai stanuissa. Ja mieluitten 24v veekuutonen bensa manuaalina.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Suunnistuskisoja on voitettu erillisjousitetulla autolla, samoin jopa trial-kisoja. Vieläpä juurikin Pajerolla. Ja ilmeisen hauskaa on ko. kuskeilla ollut. ![]()
__________________
Sika ajaa Possulla Viimeksi muokannut IironSika : 15.01.2010 09:34 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pelko pois ja metsään. Muutaman kisan ajaneena suosittelisin ehkäpä stanu luokka kun siinä saapi olla hiukan suuremmat kumekset (33`). Saattaa liikkua hiukan mukavemmin jos kumissa edes hiukan kokoa ja mielelllään karkea kuvio. Vinssi edessä olisi suotavaa jos ei pakollinen.
Eikä joka rastille ole pakko eikä edes järkevää mennä, jos siltä tuntuu. Vaurioita kalustolle tulee kylläkin helposti, riippuen tietenkin ajotyylistä ja apumiehistä. Paljon vaan urheilumieltä ja evästä mukaan ja numerot oviin, niin siitä se ilo alkaa. Ja jos kisakärpänen iskee, niin se onkin sitten loputon tie. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
kai mäkin tuhlaan vaan aikaa + rahaa ja oon "wannabe-offari" kun pajerolla ajelen,pitkällä vielä
![]() ![]() ![]()
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
#10
|
||||
|
||||
![]()
toivotaan et toi yks maasturistien volvo kuski lähtis näyttämään modiin tänä vuonna että pätkä pajerolla voi voittaa.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
ei muuta kuin pallerolla metsään!!! kyllä sitä lukottomallakin risukeulalla hyvin pääsee pitää vain jättää aivot narikkaan... yllättävän hyvin mokoma aparaatti sitä sikaa myös kestää
![]() ![]() ![]() MUTTA! pääasiahan on et on kivaa...
__________________
KYM ![]() luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois... |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ja kisoista kun kahtelee juttuja/kuvia/videoita täältä netistä, niin saa varmasti vähän hurjemman kuvan kun mitä se oikeesti on. Tähän asti on kaikissa kisoissa ollu ajamista riittävästi vaikka on vesileikit ja ihan utopistisen pahat paikat jätetty väliin. Järki päässä, niin mitään ei edes välttämättä hajoa.
Melkosen vakiohkolla autolla siä on yks jos toinenkin tiimi alotellu ja käyny kokeilemassa meininkiä.
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Juu en epäile etteikö pajerolla pärjäisi, ainakin tolla nykyisellä:
![]() Pääsee ihan kivasti, eikä sitä ole edes ihmeemmin rakennettu. Mitäs kaikkea noihin suunnistus pajeroihin on rakennettu? Luppakorvalla taitaa olla ainakin välitys kohdillaan, onko perälukkoa tai muuta? Toi ylläoleva säilynee normiajossa, mut jos alkais rakentaa pätkää silmämääränä suunnistusluokka.
__________________
www.mitsubishi4wd.com |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Rauman suunnalla on yksi pajeron rungon päälle tehty häksätin. Topikin aloittaja saattaa jopa tietää tapauksen. Kuitenkin en ikänä ennen ole nähnyt autoa jolle on annettu tossua niin perkeleesti ja ei ole suurempia murheita ollut. Vaikka oliskin nii ne ei ole liittynyt siihen pajeron voimansiirtoon millään tavalla. Sori SUMPE pakko oli mainostaa....
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu? |
#15
|
||||
|
||||
![]()
juu mä oon nähny sen auton ja se tosiaan on mennyt mallikkaasti.
![]() Eihän pajero ole paperista tehty, joskus ne vaan on niin ruosteessa, ettei paikat kestä, mutta niin ne menee kaikista.
__________________
www.mitsubishi4wd.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään UUSI !! hilux raidetanko ln65 orginal TOYOTA 55e | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 03.06.2009 21:02 |
M: Välitetty ilmo kierros 16" GD orginal vanteit | Kovakalu69 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 28.04.2007 11:53 |
M: Hiacen Orginal Karjarauta 200,- | Kovakalu69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.08.2006 14:42 |
Pajerolla kunnon kuormaa. | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.01.2006 09:16 |
M:toyota hj 61:orginal levikkeet. | O/M/V Muut | 0 | 31.12.2005 00:45 |