![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() sj410Myydään elikkäs mielellään vaihdan 4x avolavaan suizan,2x ms kumit,jakopää vaihettu,kytkimen ja lootan vaihan joulun pyhinä,nesteet ja sytkä vaihettu,lisävalot eteen&taakse,karjarauta,leimattu elokuussa.puh:0503430730 ps.otin kuvia mut en saa niitä tänne,aika sekava systeemi.voin postiin laittaa jos ketä kiinnostaa. Myydään |
|
||||
|
||||
![]()
Laitappa vaikka mulle mailiin ja jonkin näköstä hintapolitiikkaa esiin
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
||||
|
||||
![]()
moi,mulla olis suiza sj410 vm85,2x ms kumit,huollettu hyvin ja siisti.väri on intin vihreä.leimattu elokuussa.kytkimen remppaan joulun pyhinä(osat jo ostettu)samalla laitan uuden lootan,entisessä on pakin siirtäjä vika mut toimii vielä.
ELIKKÄ:laitan jokatapauksessa kuntoon ja sitten hp.3000e,auto on mulla joka päivä käytössä eli ei raato.kuvia saat jos kiinnostaa,lähen välittömästi räpsimään jos haluat. puh.0503430730 ![]()
|
|||
|
|||
![]()
kolmesta tonnista lähetään tinkaamaan...vaihto kiinnostas eniten,en tiiä myynkö suoraan edes.katellaan ja kuunnellaan tarjouksia...4x4 avolava haussa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja muuta sanottavaa ei sit ole...
|
|||
|
|||
![]()
pitääkö tuo nyt rautalangasta vääntää perkele että vaihto avolava nelariin kiinnostaa,se mistä tinkimään lähetään on tuo 3000e.
jos ei ole mitä vaihtaa niin kannattaa harkita tuota tyhjää kommentoimista.voin lähettää sen rautalankamallin jos annatte osoitteita. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.04.2007 20:11 | |
M:sj410 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 28.11.2006 11:06 | |
m: sj410 | puskajussi | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 22.11.2006 07:38 |
Sj410/413? | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.01.2006 20:56 |
M:SJ410 AVO | O/M/V Muut | 0 | 25.08.2003 08:10 |